استکبار جهانی تمام قد با آرمان‌ شهدا در حال نبرد است
کد خبر: 3774287
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

استکبار جهانی تمام قد با آرمان‌ شهدا در حال نبرد است

گروه اجتماعی - استاندار اصفهان با بیان اینکه استکبار جهانی تمام قد با آرمان‌های شهدا در حال نبرد است، افزود: خانواده‌های شهدا باید با توطئه‌های دشمنان مقابله و مسائل را تحمل کنند تا مشکلات برطرف شود، چرا که خون مطهر شهدا سردمداران کفر را نابود خواهد کرد.

استکبار جهانی تمام قد با آرمان‌های شهدا در حال نبرد است

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی درانجمن همبستگی خانواده شهدا و در جمع خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان استان و در مراسم یلدای شهدایی در گلستان شهدای همیشه جاوید اصفهان اظهار کرد: دعای خانواده‌های شهدا در درگاه الهی مستجاب است و امیدواریم که با دعای خیر این عزیزان انقلاب شکوهمند اسلامی با انقلاب مهدی موعود متصل گردد و باران رحمت الهی بر استان اصفهان نازل شود.
استاندار اصفهان با بیان اینکه استکبار جهانی تمام قد با آرمان‌های شهدا در حال نبرد است، افزود: خانواده‌های شهدا باید با توطئه‌های دشمنان مقابله کنند و مسائل را تحمل نمایند تا مشکلات برطرف شود، چرا که خون مطهر شهدا سردمداران کفر را نابود خواهد کرد.
رضایی خاطر نشان کرد: با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تلاش دولتمردان دولت تدبیر و امید انشاالله مشکلات هم برطرف خواهد شد و باید برای رسیدن به این هدف با مشکلات جنگید و پیروز شد.
رضایی با بیان اینکه امروز در جنگ نابرابر اقتصادی و فرهنگی با دشمنان قرار داریم ؛ اظهارداشت: این شرایط نافی وظایف ما نیست ولی باید در این شرایط سخت انباشت خواسته های مردم مدیریت شود.
استاندار اصفهان همچنین با حضور در شهر اشکاوند در منزل پدر و مادر بزرگوار سه شهید دفاع مقدس (دو فرزند و داماد این خانواده) شهیدان حسین، امراله و مرتضی آقا حسینی و جانباز محمدعلی شفیعیان حضور یافت با آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.
رضایی در این دیدار اظهار کرد: شهدا سند افتخار کشور هستند و خانواده‌های شهدا افرادی هستند که این سند افتخار را تقدیم انقلاب و نظام کرده‌اند.
همچنین استاندار اصفهان در دیدار با خانواده جانباز محمدعلی شفیعیان گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مدیون خون شهدا و صبوری خانواده‌های آن‌ها است و شهدا جز با عنایت الهی نمی‌توانستند امتحان خود را به بهترین شکل پس بدهند.
دکتر عباس رضایی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و جانبازان علیرغم سختی‌هایی که کشیدند ولی با خدا معامله کردند و انشالله بتوانیم پاسدار خون شهدا باشیم.
شایان ذکر است جانباز بزرگوار محمدعلی شفیعیان پدر شهید مجید شفیعیان و آزاده و جانباز 70 درصد احمد شفیعیان و برادر شهید مصطفی شفیعیان می‌باشد و داماد ایشان نیز جانباز 60 درصد حاج احمد جعفری است.
انتهای پیام

captcha