۳ دی؛ آخرین‌مهلت ثبت‌نام آزمون قرآنی کارکنان دولت/ ثبت‌نام ۴۸۸ قزوینی
کد خبر: 3774460
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

۳ دی؛ آخرین‌مهلت ثبت‌نام آزمون قرآنی کارکنان دولت/ ثبت‌نام ۴۸۸ قزوینی

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل ارشاد استان قزوین با اشاره به لزوم اطلاع‌رسانی لازم از سوی مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف دولتی برای شرکت در این آزمون قرآنی گفت: در حال حاضر استان قزوین نسبت به تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون در رده‌های میانی قرار دارد که می‌توان این وضعیت را ارتقا داد.

3 دی آخرین‌مهلت ثبت‌نام آزمون قرآنی کارکنان دولت/ از نظر ثبت‌نام کنندگان در وضعیت میانی هستیم

منیره مطهری، مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، از برگزاری آزمون قرآنی حفظ ویژه کارکنان قراردادی پیمانی و رسمی دولت در سراسر کشور از جمله استان قزوین خبر داد.
وی بیان کرد: براساس مصوبه و مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور، کارکنان دولت در هر دستگاهی می‌توانند در طرح حفظ و مفاهیم سوره‌های مبارکه «ناس» تا «زلزال» که بخشی از طرح بشارت 1452 است که با نام «آموزش سبک زندگی»شرکت کنند.
مطهری با بیان اینکه این آزمون قرآنی با هدف ارتقا سطح قرآنی کارکنان دولت و تدبر در آیات کلام‌الله مجید برنامه‌ریزی شده است، یادآور شد: ترویج فرهنگ، سبک زندگی قرآنی در میان کارکنان دولت و ایجاد انگیزه در میان آن‌ها از دیگر اهداف این دوره اعلام‌ شده است.
وی با اشاره به لزوم اطلاع‌رسانی لازم از سوی مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف دولتی برای شرکت در این آزمون قرآنی بیان کرد: تعداد 488 نفر از کارکنان دولت در استان قزوین تا شب گذشته 30 آذرماه در این آزمون شرکت کرده‌اند که روند رو به رشدی را دارد.
مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین عنوان کرد: در حال حاضر استان قزوین نسبت به تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون در رده‌های میانی کشور قرار دارد که می‌توان این وضعیت را ارتقا داد.
وی زمان ثبت‌نام و شرکت در دوره آموزشی را تا 3 دی‌ماه دانسته و اعلام کرد: زمان برگزاری آزمون پایان دوره در 3 دی‌ماه سال جاری خواهد بود.
بیان کرد: برای برگزیدگان ۸ ساعت آموزش ضمن خدمت در نظر گرفته‌شده است همچنین 2 هزار جایزه ارزنده‌ نیز به‌قیدقرعه به شرکت‌کنندگان به‌رسم یادبود اهدا خواهد شد.
مطهری در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان و کارکنان دولت در استان قزوین می‌توانند جهت شرکت در این دوره از مسابقات با مراجعه به نشانی پایگاه اینترنتی http://www.quranedu.ir ثبت‌نام کرده و محتوای آموزشی را مشاهده کنند.
انتهای پیام

captcha