الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت به گفتمان ملی تبدیل شود
کد خبر: 3774717
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷

الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت به گفتمان ملی تبدیل شود

گروه فرهنگی - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت باید به گفتمان ملی تبدیل شود و صدا و سیما و مجموعه رسانه‌های نظام، مراکز علمی و دانشگاهی، حوزه‌های علمیه و اقشار مختلف مردم در گفتمان‌سازی آن نقش مهمی دارند.

الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به گفتمان ملی تبدیل شودبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان 1 دی‌‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت باید به یک گفتمان ملی تبدیل شود و در این زمینه جوانان به دلیل تحرک و نشاط اجتماعی بیشتر، نقش محوری را برعهده دارند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان نقش صدا و سیما و مجموعه رسانه‌های نظام، مراکز علمی و دانشگاهی، حوزه‌های علمیه و اقشار مختلف مردم را در گفتمان‌سازی سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت مهم دانست و گفت: باید در مدت کوتاه باقی مانده تا ابلاغ سند برای اجرا، نظرات خود برای تکمیل شدن آن را ارائه دهند.
وی ادامه داد: حوزه‌های علمیه نیز می‌توانند در این مدت با برگزاری درس‌های سطوح عالی حوزه همچون درس خارج، ابعاد مختلف فقهی این سند را به صورت دقیق و علمی بررسی کنند و نتایج آن را در اختیار تهیه‌کننده متن نهایی این الگو، قرار دهند.
صفی‌یاری با اشاره به جایگاه تأثیرگذار رسانه‌ها در پرداختن به این موضوع، گفت: یکی از گزاره‌های مهم الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، مسئله دین است که انتظار می‌رود رسانه‌ها با ایجاد گفتمان‌سازی در جامعه علاوه بر تأکید بر جنبه دینی این سند، رشد و کارایی سند الگوی پیشرفت ایرانی و اسلامی را برای 50 سال آینده افزایش دهد.
انتهای پیام
captcha