مدرسه اسوه حسنه تاییدیه نوسازی نداشته است
کد خبر: 3774823
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
رئیس سازمان مدارس غیردولتی:

مدرسه اسوه حسنه تاییدیه نوسازی نداشته است

گروه اجتماعی - نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش در امور رسیدگی به حادثه آتش‌سوزی مدرسه اسوه حسنه زاهدان گفت: فضای مدرسه اسوه حسنه جدید بوده و تأییدیه نوسازی نداشته است.

مدرسه اسوه حسنه تاییدیه نوسازی نداشته است

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، مجتبی زینی‌وند، نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش در امور رسیدگی به حادثه آتش‌سوزی مدرسه اسوه حسنه زاهدان گفت: فضای مدرسه اسوه حسنه جدید بوده و تاییدیه نوسازی نداشته است.
نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش در امور رسیدگی به حادثه آتش‌سوزی مدرسه اسوه حسنه زاهدان بیان کرد: به محض اطلاع از این حادثه وزیر مأموریت به بنده دادند تا به نمایندگی از ایشان از روند درمان دانش‌آموزان مصدوم بازدید به عمل آید تا اگر مشکل و موردی بود، پیگیری شود.
وی اظهار کرد: حدود یک ماه قبل این مدرسه به فضای جدید نقل مکان کرده است اما هنوز تاییدیه نوسازی و استحکام بنا را نگرفته بودند و برای گرفتن مجوز فقط مکاتبه کرده بودند. این مدرسه از سال 92 پیش‌دبستانی بوده و امسال هم توانستند ضمیمه کلاس اول بگیرند ولی هنوز این فضای جدید تاییدیه نوسازی نداشته است.
زینی‌وند با اشاره به اینکه این مدرسه در حال حاضر پلمپ است، افزود: همه دانش‌آموزان این مدرسه در مدارس دیگر ساماندهی شده‌اند تا وقفه‌ای در فرآیند آموزش آن‌ها پیش نیاید.
به گزارش ایکنا، در حادثه حریق روز 27 آذرماه که در اثر واژگونی چراغ نفتی در مدرسه دخترانه اسوه حسنه زاهدان رخ داد، چهار دانش‌آموز مقطع اول ابتدایی به نام‌های مونا خسروپرست، صبا عربی، یکتا میرشکار و مریم نوکندی جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام

captcha