رسانه‌ها دِین خود را به ساحت اهل بیت(ع) ادا كنند
کد خبر: 3774855
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

رسانه‌ها دِین خود را به ساحت اهل بیت(ع) ادا كنند

گروه اجتماعی ـ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با بیان اینكه ایكنا تنها رسانه رسمی است كه اخبار قرآنی و مذهبی را به‌صورت كامل و گسترده و در سطح بین‌الملل منتشر می‌كند، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران نیاز به چنین رسانه قرآنی در سطح بین‌الملل دارد.

به گزارش ایكنا از فارس، اسكندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با هیئت همراه امروز، دوم دی‌ماه از دفتر خبرگزاری ایكنا شعبه فارس بازدید كرد.
وی در این بازدید به فعالیت‌های ایكنا اشاره كرد و افزود: ایكنا تنها رسانه رسمی است كه اخبار قرآنی و مذهبی را به‌صورت كامل و گسترده و در سطح بین‌الملل منتشر می‌كند.
قاسمی با تأكید بر اینكه نظام جمهوری اسلامی ایران نیاز به چنین رسانه قرآنی در سطح بین‌الملل دارد، افزود: به دلیل كیفیت بالای اخبار این رسانه، من هر روز اخبار آن را دنبال می‌كنم.

‌ایكنا ار دنبال می‌كنم
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس گفت:‌ ایكنا یكی از رسانه‌ها به روز و آنلاین است كه توانسته جایگاه خوبی را برای خود در سطح جامعه و به خصوص جامعه متدینین باز كند به طوری كه به‌صورت روزانه می‌توان اخبار خوب و موثقی را از این رسانه بهره‌برداری كرد.

نیاز جامعه اسلامی‌
وی گفت: یكی از نیازهای مهم جامعه قرآنی و فعالیت‌های قرآنی و مذهبی اطلاع‌رسانی به موقع و صحیح است كه بحمد الهی این كار توسط ایكنا انجام شده است.

حضور به موقع و پررنگ ‌
قاسمی با بیان اینكه نمایندگان و خبرنگاران ایكنا همواره در تمام برنامه‌ها حضور مؤثر و پررنگی دارند، گفت: به شخصه بارها حضور خبرنگار ایكنا را در بسیاری از مجامع پررنگ دیدم كه البته اخبار هر برنامه و مراسم نیز به موقع انتشار می‌یابد.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس در ادامه به تبیین انتظارات خود از رسانه‌ها پرداخت و گفت: انتظار می‌رود همان‌طور كه مردم برای ابراز ارادت به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت(ع) همیشه پا به كار هستند و به هر طریقی به فعالیت‌های ستاد در بازسازی حرم‌های اهل بیت(ع) كمك می‌كنند، رسانه‌ها هم به خوبی فعالیت‌های ستاد را به گوش عاشقان خاندان آل‌الله برسانند تا بدانند كه نذورات آن‌ها دقیقاً منطبق با نیات آن‌ها هزینه می‌شود.

وی با تأكید بر اینكه رسانه‌های نظام اسلامی باید دین خود را به ساحت مقدس اهل بیت(ع) ادا كنند، گفت: این حق مردم است كه بدانند اكنون در بازسازی عتبات عالیات در چه مرحله‌ای هستیم.

اشتیاق فراوان خبرنگاران ایكنا 
قاسمی اظهار كرد: بحمد الهی این كار به خوبی در خبرگزاری ایكنا به‌صورت دائمی دنبال می‌شود به طوری كه خبرنگار آن همواره با ولع خاصی به دنبال آخرین اخبار فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات برای اطلاع‌رسانی و نشر گسترده در میان مردم است.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس اضافه كرد: بحمد الهی با همراهی خبرگزاری ایكنا تمامی اخبار به روز برای مردم اطلاع‌رسانی شده است كه جای بسی خرسندی است.

تلاش برای رونمایی ضریح خیمه‌گاه امام در شب میلاد حضرت زینب(س)
قاسمی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به آخرین فعالیت‌های این ستاد گفت: ضریح خیمه‌گاه امام سجاد(ع) در تاریخ سه‌شنبه، 27 آذرماه به كربلا انتقال یافت و بنا داریم كه به یاری خدا این ضریح را در شب میلاد عقیله بنی هاشم حضرت زینب كبری(س) و قبل از فرا رسیدن ایام دهه فاطمیه اول در كربلای معلی رونمایی كنیم.
انتهای پیام

captcha