اعتلای فرهنگ در گرو اصلاح اقتصاد و سیاست است
کد خبر: 3774969
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰

اعتلای فرهنگ در گرو اصلاح اقتصاد و سیاست است

گروه فرهنگی ـ فرماندار سروستان اظهار كرد: زمانی می‌توان فرهنگ جامعه را اعتلا بخشید که به موازات آن اقتصاد و سیاست را نیز اصلاح کنیم.

به گزارش ایكنا از فارس، علاءالدین کراماتی،‌ فرماندار سروستان امروز، 2 دی‌ماه در نشست شورای فرهنگی عمومی این شهرستان گفت: به‌رغم اهمیت حیاتی موضوع فرهنگ، ‌کمتر اندیشمند ایرانی را سراغ داریم که در این حوزه وارد شده و اظهارنظر کرده باشد.
وی افزود: درست است که انقلاب ما انقلاب فرهنگی بوده است، اما باید این نکته را دانست که زمانی می‌توان فرهنگ جامعه را اعتلا بخشید که به موازات آن اقتصاد و سیاست را نیز در همان روند اصلاح کنیم.
نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی سروستان با اشاره به موضوع کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: در گذشته مردم برخلاف فقر مالی بیشتر،‌ کتابخانه‌های شخصی بسیار بزرگی برای خود داشتند،‌ اما این که اکنون چنین چیزی را کمتر می‌بینیم، شاید به دلیل آن باشد که جایگاه علمی افراد،‌ جایگاه شخصیتی آنان را به‌وجود نمی‌آورد.
یادآور می‌شود، در این نشست که با موضوع برنامه‌های دهه فجر و کتابخوانی برگزار شد بود، به‌واسطه فعالیت‌های شورای فرهنگ عمومی سروستان از امام جمعه سروستان به‌عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی سروستان،‌ فرماندار،‌ به‌عنوان نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی سروستان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سروستان به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان توسط صابر سهرابی،‌ دبیر شورای فرهنگ عمومی استان با اهدای لوح تقدیری تجلیل شد.
انتهای پیام

captcha