جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان دانشکده اسلامی اوگاندا
کد خبر: 3775012
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
با حضور ایران برگزار شد؛

جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان دانشکده اسلامی اوگاندا

گروه بین‌الملل ـ نخستین گروه دانشجویان ورودی دانشکده اسلامی «دعوه» اوگاندا شامل یکصد دانش‌آموخته طی مراسم باشكوهی فارغ التحصیل و مدرک کارشناسی خود را دریافت كردند.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ شیخ شعبان رمضان موباجه، مفتی رسمی اوگاندا و رئیس دانشكده دعوه این كشور(وابسته به شورای عالی مسلمانان اوگاندا) ، طی سخنانی در این مراسم ضمن ترغیب دانش‌آموختگان به تحقق اهداف دانشکده گفت: این مراسم تنها جشن فارغ‌التحصیلی نیست؛ بلکه یک موفقیت و دستاورد بزرگ علمی و اسلامی برای اوگانداست.

رئیس دانشکده اسلامی دعوه در بخش دیگری از سخنانش ضمن قدردانی از رئیس جمهور اوگاندا برای رشد زمینه‌های آموزش، وحدت و توسعه میان مسلمانان این کشور، از مسلمانان خواست زمینه‌های تحصیلی فرزندان خود را از دوران ابتدایی تا سطوح عالی دانشگاهی فراهم كنند.

مفتی رسمی اوگاندا همچنین گفت: رایزنی فرهنگی ایران در اوگاندا، در توسعه دانشکده اسلامی دعوه خدمات قابل توجهی انجام داده است.

در پایان مراسم به نشانه تقدیر از مساعدت‌های کشورمان به دانشکده اسلامی دعوه، لوح تقدیری به رایزنی فرهنگی ایران در اوگاندا اهدا شد.

گفتنی است؛ دانشکده اسلامی دعوه با نام انگلیسی Islamic Call University College  براساس تفاهمنامه‌ سال 2007 بین دانشگاه Islamic Call University لیبی و شورای عالی مسلمانان اوگاندا، با هزینه دولت لیبی تأسیس شد و در سال 2011 توانست مجوز لازم را از شورای ملی تحصیلات تکمیلی اوگاندا دریافت كند.

جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان دانشکده اسلامی اوگاندا

انتهای پیام

captcha