نشست هم‌اندیشی نمایندگان مواکب مستقر در پایانه شلمچه برگزار شد
کد خبر: 3775189
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

نشست هم‌اندیشی نمایندگان مواکب مستقر در پایانه شلمچه برگزار شد

گروه اجتماعی ـ نشست هم‌اندیشی نمایندگان مواکب مستقر در پایانه شلمچه با حضور مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان تشکیل شد.

نشست هم‌اندیشی نمایندگان مواکب مستقر در پایانه شلمچه تشکیل شد

به گزارش ایکنا از خوزستان، نشست هم‌اندیشی نمایندگان مواکب مستقر در پایانه شلمچه روز گذشته یک‌شنبه، 2 دی‌ماه با حضور مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان در محل ستاد استان برگزار شد.

در این نشست نمایندگان مواکب شلمچه و مسئولان ستادهای مربوطه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات اصلاحی خود پرداختند و پس از آن حجت‌الاسلام سید‌محمود موسوی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان اظهار کرد: تلاش جهت بزرگداشت حماسه حسینی و خدمت به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) توفیق بزرگی است که خداوند نصیب ما کرده است و این کار بزرگ را نباید دست کم گرفت.

موسوی با تأکید بر اینکه باید بتوانیم با هم‌اندیشی و بهره‌گیری از نظرات و تجارب دوستان سطح خدمات را از لحاظ کمی و کیفی و رعایت نظم و انضباط به نسبت سال قبل افزایش دهیم، افزود: تمامی خدمات تغذیه‌ای و اسکان برای زائران اربعین مردمی است و باید مردمی بماند و ستادهای مستقر در شهرستان باید نسبت به فعال‌سازی هیئت امنای شهرستان با حضور خیرین اقدام کنند تا بتوانند با کمک‌های جمع‌آوری شده، مواکب شهرستان را پشتیبانی و حمایت کنند.

نشست هم‌اندیشی نمایندگان مواکب مستقر در پایانه شلمچه تشکیل شد

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان اظهار کرد: در کنار فعالیت‌های اصلی موکب باید به موضوعاتی دیگر از قبیل فعالیت‌های فرهنگی، معنوی و اهمیت دادن به وقت نماز و برپایی نماز جماعت، پیشگیری از اسراف نیز اهمیت داد.

گفتنی است؛ سلسله جلسات هم‌اندیشی با حضور نمایندگان مواکب در پایانه‌های شلمچه و چذابه به‌صورت مجزا هر دو ماه یک بار در ستاد استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

captcha