کتابخانه و مجتمع «شهید دانش» در زندان یزد افتتاح شد
کد خبر: 3775297
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹

کتابخانه و مجتمع «شهید دانش» در زندان یزد افتتاح شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - کتابخانه و مجتمع فرهنگی قرآنی «شهید دانش» با حضور مدیرکل زندان‌های استان و مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد در زندان شماره ۲ یزد به بهره‌برداری رسید.

افتتاح کتابخانه و مجتمع شهید دانش در زندان یزد

به گزارش ایکنا از یزد، کتابخانه و مجتمع فرهنگی قرآنی شهید حاج حسن دانش با حضور ذوالفعلی‌نژاد، مدیرکل زندان‌های استان دوست فاطمی‌ها، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی یزد و همچنین خانواده شهید دانش صبح امروز، 3 دی ماه در زندان شماره ۲ یزد به بهره‌برداری رسید.
ذوالفعلی‌نژاد، مدیرکل زندان‌های استان یزد در این مراسم با اشاره به نقش تأثیرگذار کتاب و کتابخوانی در بین مددجویان گفت: کتاب در همه زمینه‌ها می‌تواند راهنما و یاریگر انسان باشد و امیدواریم تأسیس کتابخانه شهید حاج حسن دانش در زندان شماره ۲ یزد بتواند پیوند مددجویان با کتابخوانی و مطالعه باشد.
ذوالفعلی‌نژاد افزود: مددجویان باید در طول سال با کتاب و کتابخوانی مانوس باشند چراکه بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی ناشی از نا آگاهی مردم است و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی می‌تواند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.
تلاوت مجلسی قرآن کریم توسط خوش قلب قاری یزدی، اجرای نمایشی با موضوع کتاب و کتابخوانی توسط یکی از مددجویان، اجرای سرود توسط گروه شهید ساداتی یزد از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
در پایان این مراسم از خانواده شهید دانش و فرزندان این شهید توسط مدیرکل زندان‌های استان یزد و مدیر کل نهاد کتابخانه‌های استان یزد با اهدای تابلوی نقاشی تمثال شهید دانش به مادر شهید که توسط مددجویان کشیده شده بود و اهدای هدیه به فرزندان شهید تقدیر و تشکر به عمل آمد.
یادآور می‌شود کتابخانه و مجتمع فرهنگی شهید دانش با بیش از ۳ هزار عنوان کتاب جهت استفاده مددجویان افتتاح و از این پس پذیرای مراسم و فعالیت‌های فرهنگی و هنری مددجویان در زندان شماره ۲ است.

انتهای پیام

captcha