برگزاری مسابقه «قرآن در خانه» ویژه جامعه ایثارگری لرستان
کد خبر: 3775318
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

برگزاری مسابقه «قرآن در خانه» ویژه جامعه ایثارگری لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی - کارشناس قرآنی بنیاد شهید لرستان برگزاری مسابقه «قرآن در خانه» با محوریت جزء ۱۶ قرآن را از برنامه‌های بنیاد شهید در دهه فجر اعلام کرد.

برگزاری مسابقه «قرآن در خانه» ویژه جامعه ایثارگری لرستان

میثم پروانه‌پور، کارشناس قرآنی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی از زمان پیروزی تاکنون دست‌آوردهای خوبی داشته، گفت: متأسفانه از نظر چشم‌اندازهایی که از سوی مقام معظم رهبری برای انقلاب اسلامی ترسیم شده، عقب هستیم.
وی با اشاره به این‌که در اوایل انقلاب به فرهنگ قرآن و اهل‌ بیت(ع) توجه بیشتری می‌شد، تصریح کرد: امروزه کمترین بودجه دستگاه‌های اجرایی به مباحث قرآنی اختصاص یافته است‌ که این امر اثرات سوء در جامعه داشته و خواهد داشت، به‌طوری‌که می‌توان گفت همه معضلات ما براثر بی‌توجهی به قرآن و اهل‌ بیت(ع) است.
پروانه‌پور با اشاره به تقارن ایام فاطمه و ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این تقارن را به فال نیک می‌گیریم و این‌را می‌دانیم که انقلاب ما فاطمی بوده و الگو گرفته از این مکتب است.
کارشناس قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان، تأکید کرد: هرآن‌چه می‌کشیم از کم‌توجهی به مسائل قرآنی است وهمه ما باید داد بزنیم که بودجه قرآنی کشور را افزایش دهند.
وی با اشاره به برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان، ویژه ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: مسابقه مفاهیم قرآن در خانه در جزء 16 قرآن‌کریم، مسابقات موضوعی قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، مسابقه پیامکی و مسابقات پژوهشی قرآن‌کریم، ویژه جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان، در این ایام برگزار خواهد شد.
پروانه‌پور گفت: مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن‌کریم در سطح استانی برگزار شده که نفرات برتر این مسابقات به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

انتهای پیام

captcha