پیام تسلیت دبیر شورای نگهبان به مناسبت ارتحال آیت‌الله هاشمی شاهرودی
کد خبر: 3775429
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

پیام تسلیت دبیر شورای نگهبان به مناسبت ارتحال آیت‌الله هاشمی شاهرودی

گروه سیاسی ــ آیت‌الله جنتی در پیام تسلیت به مناسبت ارتحال آیت‌الله هاشمی شاهرودی گفت: هرگز منافع شخصی و جناحی نتوانست ایشان را از مسیر انقلاب، نظام و رهبری دور کند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، آیت‌الله جنتی در پی ارتحال آیت‌الله هاشمی شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو فقهای شورای نگهبان پیام تسلیتی به این شرح صادر کردند.

بسم‌الله الرحمن الرحيم

انالله و انا الیه راجعون

قال رسول الله (ص): اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء

با كمال تأسف و تأثر مطلع شديم عالم مجاهد و پارسا حضرت آيت‌الله هاشمی‌شاهرودی رضوان‌الله تعالی علیه به لقاءالله پيوست.

این عالم بزرگوار از چهره‌های اثرگذار و یاران صمیمی نظام جمهوری اسلامی بود و در همه عرصه‌های خدمت به مردم، صادقانه ایفای نقش کرد. از عضویت در شورای نگهبان، ریاست قوه قضائیه، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، ریاست هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه تا ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام از جمله مسئولیت‌های خطیر این عالم مبارز و انقلابی بود که در همه این عرصه‌‌ها هرگز منافع شخصی و جناحی نتوانست ایشان را از مسیر انقلاب، نظام و رهبری دور کند.

فقدان اين عالم فاضل و سكان اطمينان‌بخش دوست‌داران انقلاب، موجب تأثر و تألم جبران‌ناپذيري است؛ چرا كه به یقین می‌توان گفت آيت‌الله هاشمي‌شاهرودي در هر جايگاهی که قرار گرفت، به حد اعلي موجب سكون و آرامش بود.

اینجانب ضمن آرزوی علو درجات برای آن مجاهد پارسا، اين ضايعه موسعه و سنگين را به حضرت صاحب‌الزمان (عج)، مقام معظم رهبری، علمای اعلام، حوزه‌های علميه، شيعيان جهان، بیت شریف آن عالم فرزانه و ملت شريف ايران تسليت عرض می‌نمايم.

احمد جنتی

دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام

captcha