۶۰ برگزیده جشنواره علمی پژوهشی دانشگاه آزاد تقدیر شدند
کد خبر: 3775510
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

۶۰ برگزیده جشنواره علمی پژوهشی دانشگاه آزاد تقدیر شدند

گروه دانشگاه - پژوهشگران و فناوران برگزیده در ششمین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر شدند.

۶۰ برگزیده در جشنواره علمی پژوهشی دانشگاه آزاد تقدیر شدندبه گزارش ایکنا؛ بیژن رنجبر، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد در مراسم تجلیل از پژوهشگران، فناوران، نوآوران و کارآفرینان برتر این دانشگاه با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره اظهار کرد: تکریم مقام والای اندیشمندان علم و فناوری، ایجاد زمینه تعامل همکاری میان فناوران، کشف استعدادهای برتر در زمینه علمی، ایجاد انگیزه در میان مخترعان فناوران پژوهشگران و فراهم سازی فضایی پرشور میان پژوهشگران است مهمترین اهداف این جشنواره است.

وی افزود: ۲۲ محور این جشنواره به واحدهای استانی دانشگاه آزاد اعلام شد و واحدها برگزیدگان خود را معرفی کردند. طی این فرایند حدود ۵۰۰ پرونده در ۲۲ محور و در سه سطح دانشگاهی، استانی و سازمان مرکزی مورد بررسی قرار گرفتند. در نهایت ۶۰ کارآفرین، پژوهشگر و فناور برگزیده شدند که امروز مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

در بخش دیگری از این مراسم سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

بر اساس این تفاهم‌نامه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار است از برگزیدگان جشنواره‌های علمی و آموزشی و دانشجویان و استعدادهای برتر دانشگاه آزاد حمایت کند.

گفتنی است، از جمله برنامه‌های این گردهمایی علاوه بر تقدیر از پژوهشگران برتر و برگزیدگان جشنواره، برگزاری کمیسیون‌های تخصصی طرح پایش، امور پژوهشی، تجاری سازی و کارآفرینی، پارک علم و فناوری و مراکز تحقیقاتی، آزمایشگاه‌ها و ارتباط با صنعت و همچنین بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی است.

انتهای پیام

captcha