تجلیل خداوند از مقام ایثارگران در ۵۲۴ آیه از قرآن
کد خبر: 3775819
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

تجلیل خداوند از مقام ایثارگران در ۵۲۴ آیه از قرآن

گروه اجتماعی ـ مدیرکل بنیاد شهید خراسان‌جنوبی با بیان اینکه رزمندگان و ایثارگران در هشت سال جنگ دفاع مقدس همسنگران شهدا بوده و چشم و چراغ جامعه کنونی هستند، گفت: خداوند در ۵۲۴ آیه از قرآن از مقام ایثارگران تجلیل کرده است.

تجلیل خداوند از مقام ایثارگران در  ۵۲۴ آیه از قرآن

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمد‌تقی عزیزی، مدیرکل بنیاد شهید خراسان‌جنوبی امروز، 5 دی‌ماه در دیدار با اعضای شورای شهر سرایان اظهار کرد: ایثارگران الهام بخش به نسل جوان در مسیر انقلاب هستند.
وی با بیان اینکه رزمندگان و ایثارگران در هشت سال جنگ دفاع مقدس همسنگران شهدا بوده و چشم و چراغ جامعه کنونی هستند، افزود: خداوند در ۵۲۴ آیه از قرآن از ‌مقام ایثارگران تجلیل کرده است.
مدیرکل بنیاد شهید خراسان‌جنوبی بیان کرد: ایثارگران، رزمندگان و مجاهدان پایه‌های نظام دینی هستند و این افراد پس از ۴۰ سال چنان به ستون‌های انقلاب استحکام بخشیده‌اند که هیچ دشمنی فکر تجاوز به کشور را نمی‌کند.
عزیزی اظهار کرد: یکی از زاویه‌هایی که خداوند به موضوع ایثار و شهادت نگاه می‌کند، بحث وفاداری به عهد و پیمانی است که خداوند با بندگانش بسته است.
وی با بیان اینکه 19 آیه در قرآن کریم به موضوه عهد خدا با انسان‌ها و عهد انسان‌ها با خدا پرداخته است، یادآور شد: معنای وفاداری این است که انسان درست زندگی کند و اهل گناه و فساد نباشد.
یادآور می‌شود، در این جلسه درباره حل مشکلات ایثارگران شهرستان سرایان بررسی صورت گرفت.
انتهای پیام

captcha