نماز و مهدویت با هم مرتبط هستند
کد خبر: 3775902
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

نماز و مهدویت با هم مرتبط هستند

گروه فرهنگی - مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با بیان اینکه نماز و مهدویت با هم مرتبط هستند، گفت: اگر کار اقامه نماز ناقص باشد کار مهدویت ناقص می‌شود.

نماز و مهدویت باهم مرتبط هستند

به گزارش ایکنا از هرمزگان، جلسه داخلی اعضای ستاد و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود‌(عج) روز چهار شنبه ۵ دی‌ماه برگزار شد.
در این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین فروزان‌نژاد، مدیر ستاد و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود‌(عج) ضمن اشاره به این‌که فرصت‌ها مانند ابر بهاری می‌گذرند و باید نهایت استفاده را از آن‌ها برد، تصریح کرد: ما باید در این فرصت باقیمانده تا پایان سال و نهایت تا ۱۵ اسفند کار‌های جاری و برنامه‌های فرهنگی خود در زمینه نماز و مهدویت را برگزار کنیم و به اتمام رسانیم.
مدیر ستاد اظهار کرد: مهدویت و نماز جایگاه بسیار مهمی در پیشگاه خداوند باری تعالی دارند و ما خود نیز مسئولیم. در رابطه با این کار در آینده از ما سؤال خواهد شد چه کار کرده‌اید؟ و ما باید از آن چیز‌هایی که احتمال داده می‌شود در آینده از آن سؤال می‌شود، کار را باید از آنجا شروع کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین فروزان‌نژاد بیان کرد: ما باید نماز را پرمحتوا بخوانیم و بعداز نماز نیز با خود فکر کنیم آیا حق نماز را ادا کرده‌ایم و حضور قلب داشته‌ایم یا خیر؟
فروزان‌نژاد به سخن یکی از بزرگان اشاره کرد و افزود: انسان در زندگی‌اش باید چند «ص» را داشته باشد؛ صداقت، صمیمیت، صراحت و صبر.
مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با بیان اینکه نماز و مهدویت با هم مرتبط هستند، افزود: ما در همه جا موظف به انجام ۲ کار هستیم؛ اگر کار اقامه نماز ناقص باشد کار مهدویت ناقص می‌شود و بالعکس.
وی در پایان به نقش تبلیغات در امر نماز و مهدویت اشاره کرد و افزود: ما باید تبلیغاتی که به معنویت جامعه کمک می‌کند را دنبال کنیم و در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز و مهدویت باید از همه ظرفیت‌ها از قبیل فرمانداران، ائمه جمعه، بسیج، طلاب، دانشجو، دانش‌آموز و.. استفاده کنیم.
انتهای پیام

captcha