زنان مسلمان ایرلندی، در پی تغییر باورهای نادرست
کد خبر: 3775935
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
با مشارکت در امور خیریه در شب کریسمس؛

زنان مسلمان ایرلندی، در پی تغییر باورهای نادرست

گروه بین‌الملل – گروهی از زنان مسلمان ایرلندی در شب کریسمس برای کمک به نیازمندان در خیابان‌های دوبلین (پایتخت این کشور) حاضر شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اکسترا؛ زنان مسلمان منطقه ایر (Éire )، 100 بسته غذایی را بین مردان و زنان بی‌خانمان توزیع کردند تا آنها نیز در جشن‌های این ایام شادتر باشند.

این خیریه، بسته‌هایی را درست کرده که آن را «کیف زندگی» نامیده است و شامل چادر، لباس گرم، مواد پروتئینی، ویتامین، محصولات بهداشتی ودیگر اقلام حیاتی است.

لورین اکانر (Lorraine O’Connor) مسئول این گروه می‌گوید: ما تا کنون پول لازم برای تهیه 150 بسته را تهیه کرده‌ایم و امیدواریم پول بیشتری جمع‌آوری کنیم.

در این گروه، زنان مسلمان با پیشینه خانوادگی مختلف و نیز پیروان سایر ادیان حضور دارند. کریسمس گذشته اعضای این خیریه 100 بسته را بین نیازمندان توزیع کردند.

این گروه قصد دارد با اقدامات خیریه‌ای از این دست، دیدگاه مردم درباره زنان مسلمان را تغییر دهد. اوکانر می‌گوید: رسانه‌ها گاه ما را به گونه‌ای به تصویر می‌کشند که انگار زنده نیستیم و زنانی سرکوب شده یا همسر تروریست‌ها هستیم در حالی که اصلا اینگونه نیست.
انتهای پیام
captcha