ارتش قرآن‌محور است/ اختتامیه مسابقات قرآن آجا
کد خبر: 3775987
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی:

ارتش قرآن‌محور است/ اختتامیه مسابقات قرآن آجا

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه ارتش قرآن‌محور است، گفت: ارتش سالانه بیش از یک هزار محفل انس با قرآن برگزار می‌کند و بیش از 11 هزار حافظ قرآن دارد که بیانگر قرآن‌محوری و فضای سالم و نورانی در سطح نیرو‌های مسلح است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی صبح امر‌وز، پنجم دی‌ماه در مراسم اختتامیه سی‌و‌هشتمین دوره مسابقات قرآنی ارتش گفت: بسیاری از پیشرفت‌های امروز براساس بهره‌گیری از قرآن و ریشه در تمسک به قرآن و برکات آن دارد.
وی با اشاره به فضای معنوی که به واسطه تمسک به قرآن در ارتش ایجاد شده است، افزود: ارتش سالانه بیش از یک هزار محفل انس با قرآن برگزار می‌کند و بیش از 11 هزار حافظ قرآن دارد که بیانگر قرآن‌محوری و فضای سالم و نورانی در سطح نیرو‌های مسلح است.
امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات از مراحل مقدماتی تا مرحله پایانی 25 هزار نفر شرکت داشتند، گفت: خانواده‌های کارکنان ارتش امروز به واسطه توجه به آیات نورانی کلام‌الله می‌توانند، الگو باشند؛ چراکه نگرش و بینش قرآنی بر آنان حاکم است.
وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به فضل خداوند بزرگ و به برکت انقلاب و رهبر معظم انقلاب به چهار ویژگی انضباط سلسله مراتب، سلامت و پاکی کارکنان و معنویت محوری مزین است.
فرمانده کل ارتش با تأکید بر اینکه قرآن کتاب زندگی است، گفت: خالق هستی، انسان را برای هدفی بزرگ خلق کرده که راه رسیدن به آن هدف در آیات نورانی قرآن ارائه شده و این یعنی اینکه قرآن کتاب زندگی و حرکت به سوی نور و معنویت است.
امیر موسوی در پایان تصریح کرد: خدا را شاکرم که امروز در جمعی قرار گرفتم که نامشان صحیفه الهی ثبت است و در پرتو نور قرآن زندگی می‌کنند و با آن مأنوس و محشورند.

علیرضا بیگی
انتهای پیام

captcha