درخشش هنرمندان البرزی در جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی
کد خبر: 3776180
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶

درخشش هنرمندان البرزی در جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی

گروه فرهنگی- هنرمندان البرزی در جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان توانستند نتایج درخشانی را کسب کنند.

درخشش هنرمندان البرزی در جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی

سارا بهراد، رئیس گروه هنری سینمایی و سمعی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: نمایش خیابانی «منذور» به نویسندگی و کارگردانی «محمدحسین شکرگزار» و سرپرستی گروه تئاتر مهر و ماه توانست دراین جشنواره جایزه کسب کند.
وی افزود: «محمد نادری» از البرز دربخش تندیس و آهنگسازی نمایش «منذور» موفق به کسب دیپلم افتخار و جایزه نقدی جشنواره شد.
این مسئول اضافه کرد: در بخش طراحی فضا «ملیحه دهقانی» از البرز برگزیده شد و سید «پویا امامی» نیز از البرز رتبه دوم بازیگری مرد را به صورت مشترک کسب کرد.
بهراد ادامه داد: نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و حمایت بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری کرمان از تاریخ ٢٥لغایت ٢٨ آذر ماه برگزار شد.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از انتشار فراخوان چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان البرز خبر داد و گفت: چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان البرز 24 تا 30 بهمن ماه همزمان با سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ارسال کنند.
انتهای پیام

captcha