فتنه در حماسه 9 دی ریشه‌کن شد
کد خبر: 3776302
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
خطیب نماز جمعه شهرکرد:

فتنه در حماسه 9 دی ریشه‌کن شد

گروه سیاسیت و اقتصاد - نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ۹ دی‌ماه روزی است که حماسه مردمی سال ۸۸ شکل گرفت و فتنه ریشه‌کن شد که مردم استان این حماسه را یک روز زودتر و در هشتم دی‌ماه خلق کردند.

در حماسه 9 دی فتنه ریشه‌کن شد

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، هفتم دی‌ماه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرکرد، با اشاره به ارتحال آیت‌الله هاشمی شاهرودی، اظهار کرد: درگذشت این عالم ربانی یک ضایعه است و شخصیت این عالم بزرگ ناشناخته بود زیرا جامعه تنها به عنوان یک کارگزار نظام ایشان را می‌شناخت.
وی افزود: آیت‌الله هاشمی شاهرودی دارای خضوع و خشوع بود و قبل از اینکه یک کارگزار موفق نظام باشد یک عالم برجسته، لایق و ارزشمند بود و چه توفیق بزرگی است که انسان بداند در چه موقعیتی قرار دارد تا به مردم خدمت کند.
حجت‌الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: 9 دی‌ماه روزی است که حماسه مردمی سال 88 شکل گرفت و فتنه ریشه‌کن شد که مردم استان این حماسه را یک روز زودتر و در هشتم دی‌ماه خلق کردند.
وی با بیان اینکه مردم کشور از فتنه‌های گوناگون مانند هشت سال جنگ تحمیلی و لیبرالیسم که قصد از بین بردن روحیه انقلابی را داشت و فتنه فرهنگی عبور کردند، تاکید کرد: این مردم فتنه تحریم و اقتصادی را نیز خنثی خواهند کرد البته از مسئولان انتظار دارند فضای اقتصادی و گرانی را درست مدیریت کنند تا مردم با سختی مواجه نشوند که انجام این مهم امکان‌پذیر است.
حجت‌الاسلام نکونام ادامه داد: احساس می‌شود برخی عرصه‌ها و برخی کنترل و نظارت‌ها رها شده که مردم آسیب می‌‎بینند و باید مسئولان وضع اقتصادی مردم را جدی بگیرند که انتظار بی‌جایی نیست و اگر مسئولان اراده کنند، انجام خواهد شد.
وی 9 دی‌ماه سال 85 مصادف با اعدام ذلت بار  صدام را نیز از موضوعات مهمی دانست که درس بزرگی برای افرادی است که با نظام جمهوری اسلامی ایران درافتادند و عنوان کرد: امروز رئیس‌جمهور روسیه با چند سفر به ایران مقام معظم رهبری را یک شخصیت با عظمت یاد کرده است. 
امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: امروز مقاومت روز به روز در حال قدرت و آمریکا در حال افول و فروپاشی است که مرتب تغییر تاکتیک می‌دهد که همین امر ناشی از سردرگمی آمریکا است.
وی با تاکید بر حمایت از دستگاه قضایی کشور به دلیل برخورد با مفسدان اقتصادی، اظهار کرد: دولتمردان و مجریان اجازه ندهند این فسادها در کشور شکل گیرد اما زمانی که به این مرحله رسید باید برخورد صورت گیرد.
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به مسائل آب استان، خاطرنشان کرد: انتظار این است که مسئولان به این مهم توجه کرده و سخن مردم استان را بشوند که این مردم در اوج مظلومیت قرار دارند و صدای آنان شنیده نمی‌شود که لازم است رسانه‌‌ها نیز تلاش کنند و این صدا را هماهنگ به گوش همگان برسانند تا به زودی شاهد احقاق حقوق مردم استان شویم.
انتهای پیام

captcha