9 دی؛ روز همدلی دولت و ملت در برابر رجزخوانی‌های دشمنان
کد خبر: 3776374
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
امام جمعه بنجار بیان کرد:

9 دی؛ روز همدلی دولت و ملت در برابر رجزخوانی‌های دشمنان

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن پارسا گفت: مردم صبور و انقلابی ایران اسلامی، در دی‌ماه ۱۳۸۸ بعد از سوء استفاده و تخریب اموال عمومی توسط فتنه‌گران خودفروخته، با اتحاد و همدلی، در برابر رجزخوانی‌های دشمنان ایستادند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن پارسا، امام جمعه بنجار، هفتم دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن سفارش به رعایت تقوی و ساماندهی امور زندگی، با اشاره به آیه ۴۴ سوره مبارکه مائده «... فَلَا تَخْشَوُا النَّاسَ وَاخْشَوْنِ وَلَا تَشْتَرُوا بِآيَاتِي ثَمَنًا قَلِيلًا ...»، گفت: ما باید در تمام  امور زندگی، ابتدا از خدا الگو بگیریم و خداترس باشیم.
وی، خداترسی را یکی از نشانه‌های مؤمنان برشمرد و افزود: یکی از عوامل رخت بربستن خیر و برکت در جوامع، عدم خداترسی است. لذا، در زندگی باید کارهای‌مان را بر مبنای رضایت خدا انجام دهیم که قطعاً با کسب رضایت خداوند، رضایت خلق خدا هم جلب می‌شود.
خطیب جمعه بنجار با اشاره به فرارسیدن ۹ دی و روز بصیرت، تصریح کرد: مردم صبور و انقلابی ایران اسلامی، در دی‌ماه ۱۳۸۸ بعد از سوء استفاده و تخریب اموال عمومی توسط فتنه‌گران خودفروخته و نوکران اجیر شده توسط دشمنان قسم خورده، به خروش آمدند و مشت محکمی بر دهان آشوبگران و اغتشاش‌گران بی‌ایمان زدند؛ در این روز دولت و ملت، با اتحاد و همدلی، در برابر رجزخوانی‌های همه دشمنان ایستادند.
وی در ادامه افزود: عزت و اقتدار امروز ما در سراسر جهان و مخصوصاً منطقه استراتژیک خاورمیانه مرهون رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب و خون‌های پاک و مطهر شهدای عزیز و حضور به موقع مردم آگاه و بصیر در صحنه‌های مختلف و همچنین جانفشانی‌های شبانه‌روزی و آمادگی و ایثار نیروهای مسلح ما است.
حجت‌الاسلام پارسا با گرامیداشت یاد و نام مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی، بیان کرد: ایشان یکی از ستون‌های نظام اسلامی بود که کمتر کسی به حقیقت شخصیت ایشان که در 27 سالگی به درجه اجتهاد رسیده بود، پی برد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به سبقه دینی و مذهبی منطقه سیستان اشاره کرد و گفت: در چنین منطقه‌ای بعضی مؤسسات هنری عمداً یا به‌صورت غیر عمد اقدام به برگزاری کلاس‌های رقص و آواز کرده‌اند، که با روح و جان این مردم سازگاری ندارد، این گروه‌ها عملاً آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و می‌خواهند فرهنگ دینی را به ضد دین تبدیل کنند که از دستگاه‌های مربوطه همچون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و قوه قضائیه خواستار برخورد و تذکر جدی عبرت‌آموز با چنین افراد و مؤسساتی هستیم، تا از ترویج فرهنگ منحط غربی و غیر اسلامی جلوگیری شود.
حسین قدس‌نیا
انتهای پیام

captcha