ارتفاع برف در چلگرد به ۱۴ سانتی‌متر رسید
کد خبر: 3776397
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

ارتفاع برف در چلگرد به ۱۴ سانتی‌متر رسید

گروه اجتماعی ـ معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری ارتفاع کنونی برف را در چلگرد ۱۴ سانتی‌متر اعلام کرد و گفت: در گردنه‌ها این میزان تا ۲۵ سانتی‌متر هم می‌رسد و تردد در این مناطق تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

ارتفاع برف در چلگرد به 14 سانتی‌متر رسید

مهرداد قطره، معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌و‌گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در روز گذشته در سطح استان، اظهار کرد: همان‌گونه که انتظار می‌رفت بیشترین فعالیت‌های این سامانه بارشی در غرب استان و در منطقه کوهرنگ اتفاق افتاد و میزان بارش به 29 میلی‌‎متر رسید.
وی در خصوص میزان بارش‌ها در مناطق مختلف استان، تصریح کرد: میزان بارش در 24 ساعت گذشته در شهرکرد 6 میلی‌متر، در سامان 19 میلی‌متر، سورشجان 15 میلی‌متر، لردگان 2 میلی‌متر، فارسان 11 میلی‌متر، فرخشهر و بلداجی 3 میلی‌متر، اردل 6 میلی‌متر، شلمزار 11، مالخلیفه 5 و پل زمان‌خان 6 میلی‌متر بوده است.
قطره با بیان این که سامانه مذکور در بروجن بارشی را به دنبال نداشته است، اضافه کرد: میانگین کل بارش استان از ابتدای سال زراعی جاری به 216 میلی‌متر رسیده است که در مقایسه با میانگین نرمال بلند مدت در وضعیت خوبی قرار داریم.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان ارتفاع کنونی برف را در چلگرد 14 سانتی‌متر اعلام کرد و گفت: در گردنه‌ها این میزان تا 25 سانتی‌متر هم می‌رسد و تردد در این مناطق تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.
وی افزود: سامانه مذکور در حال عبور در استان است و انتظار کاهش دما را برای فردا داریم.
قطره از ورود سامانه دیگری از اواخر وقت فردا به استان خبر داد که به ویژه مناطق غربی را تحت تأثیر قرار خواهد داد اما انتظار بارش قابل ملاحظه‌ای نخواهیم داشت.
انتهای پیام

captcha