حمایت مهاجم سنگالی از فوتبالیست ناپولی با آیه‎ای از قرآن
کد خبر: 3776407
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

حمایت مهاجم سنگالی از فوتبالیست ناپولی با آیه‎ای از قرآن

گروه بین‌الملل ـ مهاجم سنگالی تیم فوتبال «شانگهای شنهوآ»» چین با انتشار آیه‌ای از قرآن در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر، از «کالیدو کولیبالی» مدافع ناپولی حمایت کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری الجزیرة؛ در پی توهین نژادپرستانه هواداران تیم اینترمیلان ایتالیا به کالیدو کولیبالی، مدافع ناپولی در بازی روز چهارشنبه(پنجم دی‌ماه)، دمبابا، مهاجم سنگالی تیم شانگهای شنهوای چین با انتشار آیه ‎ 13 سوره حجرات  «يا أيها الناس إنا خلقناكم من ذكر وأنثى وجعلناكم شعوبا وقبائل لتعارفوا، إن أكرمكم عند الله أتقاكم، إن الله عليم خبير: اى مردم ما شما را از مرد و زنى آفريديم و شما را ملت ملت و قبيله قبيله گردانيديم تا با يكديگر شناسايى متقابل حاصل كنيد در حقيقت ارجمندترين شما نزد خدا پرهيزگارترين شماست بى‏‌ترديد خداوند داناى آگاه است) به حمایت از کولیبالی برخاست.

کریستین رونالدو ستاره فوتبال پرتغال و محمد صلاح، بازیکن سرشناس تیم ملی مصر نیز با انتشار تصویری از خود و کولیبالی از این مدافع ناپولی حمایت کردند.

سادیو مانه مهاجم سنگالی و مائورو امانوئل ایکاردی، ستاره آرژانتینی نیز از جمله کسانی بودند که به حمایت از کولیبالی در برابر شعارهای نژادپرستانه برخاستند.

انتهای پیام

captcha