شورای توسعه فرهنگ قرآنی از این پس در فارس تشكیل نمی‌شود
کد خبر: 3776459
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

شورای توسعه فرهنگ قرآنی از این پس در فارس تشكیل نمی‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: دیگر شورای توسعه فرهنگ قرآنی در فارس تشكیل نمی‌شود و امور قرآنی استان را شورای فرهنگ عمومی مدیریت خواهد کرد.

صابر سهرابی، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با یادآوری اینکه جلسات شورای توسعه فرهنگ قرآنی در استان فارس طی دو سال گذشته دو بار تشكیل شد، گفت:‌ این جلسات به دبیری اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار می‌شد.
وی افزود:‌ در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شكلی جلسات شورای توسعه فرهنگ قرآنی دنبال می‌شد و استان‌ها هم خواستار این بودند كه این شورا به‌ صورت مستمر در مركز استان بتواند شكل بگیرد و اهداف خود قرآنی را دنبال كند تا این اهداف بتواند كم‌كم در شهرستان‌ها تسری پیدا كند.
سهرابی ادامه داد: اما این مسئله شكل نگرفت و با پیگیری‌های مجدد و متعدد، مركز به این نتیجه رسید كه شورای توسعه فرهنگ قرآنی فعلاً در تهران بماند.
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تأكید كرد: دیگر شورای توسعه فرهنگ قرآنی در این استان تشكیل نخواهد شد و اهداف آن را شورای فرهنگ عمومی دنبال خواهد کرد.
وی در عین حال بر این نكته تأكید كرد كه تمام تلاش اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بر اجرای برنامه‌های باكیفیت قرآنی در سطح استان است كه در مناسبت‌های مختلف این مهم را دنبال می‌كند.
انتهای پیام

captcha