برگزاری مسابقات آنلاین تفسیر قرآن
کد خبر: 3776538
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

برگزاری مسابقات آنلاین تفسیر قرآن

گروه مسابقات ــ مسابقه تفسیر کوتاه قرآن کریم به همت کانون اخلاص قائمشهر در حال برگزاری است. منبع این مسابقه جزء 5 و 6 قرآن کریم است.

به گزارش ایکنا؛ مسابقه تفسیر کوتاه قرآن کریم به همت کانون اخلاص قائمشهر در حال برگزاری است. منبع این مسابقه  جزء 5 و 6 قرآن کریم است که به مدت 60 روز طی 60 مسابقه برپا و به 60 نفر جایزه می‌دهد.
این مسابقات از 7دی‌ماه آغاز شده است و تا 7 اسفندماه ادامه دارد  و آزمون پایانی این رقابت‌‌ها بصورت آنلاین در روز جمعه، 17 اسفندماه برپا و به پنج نفر جایزه اهداء می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، دانلود محتواهای مربوطه و شرکت در این مسابقه به پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی:http://abrshafagh.com و یا کانال کانون اخلاص به نشانی @abrshafagh مراجعه کنند. شرکت در این مسابقات شرایط خاصی ندارد و شرکت  برای عموم آزاد است.
به دو نفر از افرادی که بیشترین مشارکت را در مسابقات آنلاین روزانه داشته‌ باشند جوایزی به ارزش (۳میلیون ریال)  و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به بیشترین مشارکت کننده در طرح  اهدا خواهد شد. همچنین، به خانه‌های‌نور مجری نیز به شرط فعالیت کامل مانند ثبت به موقع مشخصات مجری و متربیان، ارسال به‌موقع کلیپ جلسات بر اساس سهمیه آیین نامه، شرکت متربیان ثبت شده در آزمون نهایی مبلغی اهدا خواهد شد.
 انتهای پیام

captcha