زبان هنر؛ تأثیرگذارترین ابزار برای ترویج آرمان‌های انقلاب
کد خبر: 3776749
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

زبان هنر؛ تأثیرگذارترین ابزار برای ترویج آرمان‌های انقلاب

گروه فرهنگی ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل زبان هنر را مؤثرترین ابزار در آگاهی‌بخشی مردم در پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: فعالیت‌های هنرمندان اردبیلی برای آگاهی‌بخشی مردم از وقایع انقلاب حمایت می‌شود.

تاثیرگذارترین ابزار برای ترویج آرمان‌های انقلاب، زبان هنر استبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل‌ روز گذشته، ۸ دی‌ماه‌ در مراسم انقلاب به زبان هنر در اردبیل گفت: تأثیرگذاری زبان هنر در آگاهی‌بخشی مردم و وقوع انقلاب اسلامی انکارناپذیر است و باید به این حوزه توجه جدی و اساسی شود تا بتوانیم با استفاده از این ابزار آرمان‌های انقلاب را در جامعه بسط و گسترش دهیم.
وی گفت: اسلام معلمش پیامبر اکرم(ص) بود و دست‌پرورده آن حضرت علی(ع)، معصومین(ع)، علما و مجاهدان فی سبیل‌الله است و زمانی که الگوی تربیتی جوانان و مردم ملت ایران همین معصومین باشند و درس ایثار و شهادت را در مکتب اسلام بیاموزند نتیجه آن همانی می‌شود که در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس دیدیم که هیچ متجاوزی قدرت رویارویی با ملت ایران را ندارند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل زبان هنر را مؤثرترین ابزار در آگاهی‌بخشی مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و ایجاد روحیه مبارزه مقابل استکبار جهانی در دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: فعالیت‌های هنرمندان اردبیلی برای آگاهی‌بخشی مردم از وقایع انقلاب حمایت می‌شود.
اسحاقی افزود: حرکت انقلابی مهدی طحانیان آزاده دوران اسارت یک حرکت بزرگ فرهنگی بود و توانست توطئه خانم خبرنگار را که برای تضعیف روحیه آزادگان، خیمه شب باز استکبار شده بود، خنثی کند و چنان حماسه‌ای بیافرید که قدرت اسلام و تربیت یافتگان آن مکتب را برای جهانیان بازگو کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: بنابراین گردآوری خاطرات آزاده و رزمنده پرآوازه ١٣ ساله ایرانی تحت عنوان کتاب «سرباز کوچک امام(ره)» و پویش ملی کتاب قهرمان در سراسر میهن اسلامی در معرفی این آزاده برای نسل جوان مفید و سودمند خواهد بود و کانون‌های مساجد پرچمدار این نهضت معرفتی و تحقیقی و پژوهشی و کتابخوانی در سطح ملی است.
انتهای پیام

captcha