9 دی؛ انقلابی در برابر بی‌بصیرتی
کد خبر: 3776871
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
سردار نقدی بیان کرد:

9 دی؛ انقلابی در برابر بی‌بصیرتی

کانون خبرنگاران نبأ ــ معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فتنه 88 را یکی از پیچیده‌ترین توطئه‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی دانست و گفت: ملت در برابر این فتنه، انقلاب 9 دی را برپا کرد و با بصیرت در برابر بی‌بصیرتی برخی نخبگان ایستاد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز، 9 دی‌ماه در اجتماع گرامیداشت یوم‌الله 9 دی با بیان اینکه مردم ایران افتخار شکست دادن شاهان جنایتکار و جنایت پیشه را دارند، اظهار کرد: آفرین بر مردمی که به فرموده امام خمینی(ره) از مردم حجاز در عصر پیامبر(ص) و مردم کوفه در عصر امام علی(ع) بالاتر هستند. این قضاوت درستی درباره ملتی است که انقلاب اسلامی را 40 سال پاس‌ داشته است.
وی افزود: انقلاب‌های دیگر در کمتر از چند دهه یا از اهداف اولیه خود دور شدند یا اینکه جای خود را به حکومت دیگری دادند، اما مردم ایران اسلامی از این انقلاب حمایت و دفاع کردند و آن را بر فراز قله‌ انقلاب‌های بشری نشاندند.
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب‌های بزرگ بشر به 40 سالگی نرسیدند، گفت: امروز انقلاب اسلامی با صبر، استقامت و بصیرت مردم به 40 سالگی رسید و بر خلاف انقلاب‌های دیگر که به یک طاغوت تکیه می‌زنند و علیه طاغوت دیگری به‌پا می‌خیزند، انقلاب ما در همان روز اول نه شرقی و نه غربی بود و هم‌زمان علیه همه طاغوت‌ها شورید.
وی با بیان اینکه همه حکومت‌های طاغوتی پس از انقلاب اسلامی ایران خود را شکست خورده می‌دیدند و علیه ایران به‌پا خاستند، بیان کرد: توطئه‌های بی‌پایان دشمنان در این 40 سال کم‌تر نشد، اما مردم با تقدیم شهید، جانباز و اسیر از این انقلاب دفاع کردند.
سردار نقدی با بیان اینکه 40 سالگی انقلاب اسلامی در حالی است که مردم یک سر سوزن از ارزش‌های خود عدول نکردند، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب همه معیارها، ملاک‌ها و ارزش‌هایی که امام خمینی(ره)، انقلاب را بر آنها بنا نهاد، بدون یک سر مو عقب‌نشینی تا پیروزی‌های بزرگ ادامه دادند.
وی فتنه 88 را یکی از پیچیده‌ترین توطئه‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی دانست و گفت: ملت در برابر این فتنه ایستاد و انقلاب 9 دی را برپا کرد و با بصیرت در برابر بی‌بصیرتی برخی از نخبگان ایستاد.
حسین عبدالعزیزی
انتهای پیام

captcha