خدمت بیش از 26 هزار خادم افتخاری در حرم مطهر علوی
کد خبر: 3777123
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

خدمت بیش از 26 هزار خادم افتخاری در حرم مطهر علوی

کانون خبرنگاران نبأ ــ واحد پذیرش خادمان افتخاری آستان از مشارکت 26 هزار خادم افتخاری در خدمات ارائه شده به زائران حرم مطهر علوی طی سال 2018 خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ واحد اطلاع‌رسانى آستان علوى به نقل از واحد پذیرش خادمان افتخاری در حرم مطهر علوی اعلام کرد: طی سال 2018 بیش از 25 هزار خادم افتخاری از نهادهای مردمی و موکب‌های متعدد با خادمان آستان علوی همکاری کردند و طی ایام مختلف به‌ویژه اربعین حسینی به زائران آستان علوی خدمت‌رسانی کردند.
احمد الزوركانى، مسئول شعبه خادمان افتخارى در اين رابطه گفت: طی سال 2018، 26 هزار و 346 خادم افتخاری در بخش‌های مختلف آستان با خادمان حرم مطهر همکاری کردند و اغلب این خادمان افتخاری طی ایام اربعین حسینی، عید فطر، عید قربان و عید غدیر با آستان همکاری داشتند.
الزورکانی افزود: حضور خادمان افتخاری تنها شامل حرم مطهر نمی‌شود و در سایر پروژه‌ها و برنامه‌های خدماتی و خیریه‌ای که آستان علوی به اجرا می‌گذارد، این خادمان عزیز و نیکوکار داوطلبانه با آستان همکاری می‌کنند.
وی در ادامه گفت: آستان علوی خدمات خیریه مختلفی از قبیل ترمیم مدارس قدیمی و خانه سالمندان و ایتام و بیمارستان‌ها وهمچنین کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان را به اجرا می‌گذارد و در تمامی این برنامه‌ها خادمان افتخاری حضور و نقش اساسی دارند.

آمنه اسلامی 

انتهای پیام

captcha