حکومت‌ها برپایه بصیرت مردم تأسیس می‌شوند
کد خبر: 3777155
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹

حکومت‌ها برپایه بصیرت مردم تأسیس می‌شوند

گروه سیاست و اقتصاد ـ کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه حکومت‌ها برپایه بصیرت مردم تأسیس می‌شوند نه برپایه معجزه، گفت: امام راحل اجازه حکومت‌داری را به بنی‌صدر می‌دهند تا مردم برخی از خیانت‌ها را با چشم خود ببینند.

حکومت‌ها بر پایه بصیرت مردم تاسیس می‌شوند

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمد نوفرستی، کارشناس مسائل سیاسی امروز، ۱۰ دی‌ماه در نشست علمی با موضوع «تشریح جایگاه و نقش رهبری انقلاب در حراست از اصول و خطوط کلی حرکت انقلاب و آرمان‌های امام راحل و آشکارسازی ابعاد فنته‌ی 88» که در مدرسه علمیه رضویه بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: حکومت اسلامی بر مبنای بصیرت مردم است اما مبنای بسیاری از حکومت‌ها، جهل است.
وی با بیان اینکه بصیرت به ما قدرت می‌دهد و دشمنان از این قدرت و بصیرت نگران هستند، گفت: در طول چهار دهه انقلاب اسلامی همواره دشمنان با ملت ایران درگیر بودند و امسال نیز تمرکز خود را بر مسائل اقتصادی گذاشتند.
کارشناس مسائل سیاسی افزود: بصیرت یعنی اینکه مردم به یک سطح آگاهی برسند که بدانند برخی شایسته حکومت داری نیستند و حکومت داری برپایه بصیرت کاری سخت اما ماندگار است.
نوفرستی با بیان اینکه حکومت‌ها بر پایه بصیرت مردم تأسیس می‌شوند نه برپایه معجزه، اظهار کرد: امام راحل اجازه حکومت‌داری را به بنی‌صدر می‌دهند تا مردم برخی از خیانت‌ها را با چشم خود ببینند.
وی ادامه داد: فتنه‌گران در فتنه ۷۸ در دل حکومت بودند اما فتنه‌گران در فتنه ۸۸ در خارج از حکومت بودند و مقام معظم رهبری در سال ۸۸ تلاش می‌کنند تا بصیرت مردم به جایی برسد که مردم متوجه شوند این فتنه تنها یک دعوای انتخاباتی نیست.
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه فتنه ۸۸ با بصیرت مردم خنثی شد، اظهار کرد: مردم با بصیرت متوجه شدند که بحث در این فتنه موضوعیت ندارد بلکه فتنه گران اصل نظام را نشانه گرفتند.
نوفرستی اظهار کرد: هدف فتنه گران خام بود و برخی از فتنه گران با اقدامات خود تعداد بسیاری سند علیه خود برجای گذاشتند.
وی با بیان اینکه فتنه‌گران شکست عجیبی را متحمل شدند و می‌خواستند با دروغ نظام را از بین ببرند، یادآور شد: گاهی مواقع باید در مقام دفع شر با دشمن مذاکره کرد اما این به معنای حل کردن تمام مشکلات با مذاکره نیست.
انتهای پیام

captcha