میزان بارش‌ها در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3777170
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

میزان بارش‌ها در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری

گروه اجتماعی ـ معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری میزان بارش در نقاط مختلف استان را اعلام کرد.

میزان بارش‌ها در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری

مهرداد قطره در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: سامانه‌ای که از اواخر وقت دیشب وارد استان شد میانگین بلند مدت بارش‌های استان را به رقم 227 میلی‌متر رساند که در مقایسه با میانگین آن یعنی 207 میلی‌متر، شاهد ارتقای 10 درصدی این میانگین هستیم.
وی افزود: بیشترین میزان بارش در دوآب صمصامی با 19 میلی‌متر بارندگی گزارش شد و ارتفاع برف در این منطقه به 20 سانتی‌متر رسیده است.
قطره ادامه داد: میزان بارش برف‌ در شهرکرد 7 سانتی‌متر، بروجن 5 سانتی‌متر، بن 10 سانتی‌متر، سامان 1 سانتی‌متر، سورشجان 11 سانتی‌متر، کوهرنگ 10 سانتی‌متر، فارسان 12 سانتی‌متر، فرخشهر 7 سانتی‌متر، بلداجی 10 سانتی‌متر، آورگان 4 سانتی‌متر، شلمزار 11 سانتی‌متر و پل زمان‌خان 2.5 میلی‌متر بارش داشته‌اند.
وی دمای کنونی مرکز استان را صفر درجه اعلام کرد و در خصوص ادامه فعالیت این سامانه، گفت: این سامانه بارشی تا یکی دو ساعت دیگر از استان خارج می‌شود و به دنبال آن شاهد کاهش 6 تا هفت درجه‌ای دمای هوا به‌ویژه برای صبح فردا خواهیم بود، ضمن این که پدیده مه‌گرفتگی برای صبح فردا نیز دور از انتظار نیست.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان تأکید کرد: از اواخر وقت چهارشنبه شاهد ورود سمانه جدید فعالی به آسمان استان خواهیم بود که انتظار داریم بارش‌های خوبی در سراسر استان اتفاق بیفتد.
انتهای پیام

captcha