برگزاری 30 برنامه شاخص کتابخوانی به مناسبت دهه فجر در یزد
کد خبر: 3777416
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
دوست فاطمی‌ها خبر داد:

برگزاری 30 برنامه شاخص کتابخوانی به مناسبت دهه فجر در یزد

گروه معارف ــ مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: بیش از 30 برنامه شاخص ویژه ایام الله دهه فجر در سراسر استان توسط این نهاد برگزار می‌شود.

30 برنامه شاخص کتابخوانی در ایام الله دهه فجر برگزار می شود

به گزارش ایکنا از یزد، رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد عصر امروز 10دی ماه، در نشست کارگروه کتابخوانی ستاد دهه فجر استان یزد اظهار کرد: با توجه به فراخوانی که به کتابخانه های عمومی ارسال شد بیش از 500 برنامه فرهنگی گردآوری شد که عمدتا برای کودکان، نوجوانان، بانوان و خانواده انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: این 500 برنامه در سطح کتابخانه های عمومی و در همه بخش های استان ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اجرایی می شود.
دوست فاطمی‌ها افزود: از این تعداد برنامه 30 برنامه شاخص گردآوری شده که در کتابخانه های عمومی در ایام الله دهه فجر و در حاشیه مراسم راهپیمایی نیز برگزار خواهد شد.
رییس کارگروه کتاب و کتابخوانی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان یزد گفت: امیدواریم به سهم خودمان نقشی هر چند کوچک در بزرگداشت پیروزی انقلاب بویژه در ایام الله دهه فجر داشته باشیم.
وی افزود: یکی از برنامه هایی که با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و صدا وسیمای مر کز یزد در حال اجراست، مسابقه کتابخوانی چلچراغ است که در آن چهل کتاب معرفی شده و بخش هایی از آن در قالب مسابقه در رادیو و تلویزیون پخش می شود که عمدتا در رابطه با مباحث انقلاب اسلامی است .
دوست فاطمی‌ها بیان کرد: طی برنامه ریزی انجام شده سعی شد امسال برنامه هایی متنوع و شاخص در کتابخانه های عمومی جهت بزرگداشت انقلاب و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شود که در آن همه اقشار مختلف دیده شده اند.
یادآور می شود در پایان این نشست که با حضور سعید زارع، جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد، هر یک از اعضا پیشنهادات خود را مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام

captcha