لزوم مشارکت همه آحاد جامعه در جشن‌های انقلاب
کد خبر: 3777418
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱

لزوم مشارکت همه آحاد جامعه در جشن‌های انقلاب

گروه معارف ــ جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد بر مشارکت همه آحاد جامعه در جشن‌های انقلاب تاکید کرد و گفت: در مسابقات کتابخوانی همه اقشار مختلف دیده شود و فقط محدود به تعدادی خاص نباشد.

لزوم مشارکت همه آحاد جامعه در جشن‌های انقلاب

به گزارش ایکنا از یزد، سعید زارع، جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد عصر امروز، 10 دی دماه در نشست کمیته کتابخوانی ستاد دهه فجر استان یزد که به میزبانی کتابخانه های استان برگزار شد اظهار کرد: کتاب مظهر دانایی است و مردم اگر با کتاب و کتابخوانی انس داشته باشند کسی نمی تواند به راحتی در آنها نفوذ پیدا کند و همواره حواسشان در زندگی جمع است .
وی ادامه داد: همواره دشمن نشسته و برای ما دسیسه چینی می کند و هر کدام از ما وظیفه داریم در حد وسع خودمان برای نظام و انقلاب و سربلندی جامعه خود تلاش کنیم.
زارع افزود: نگاه ما در برگزاری جشن ها نباید فقط محدود به 12 تا 22 بهمن باشد و برنامه های چهل سالگی انقلاب در همه مناسبت های پیش رو باید برگزار شود بویژه ایثار گذشتگان و سختی های بزرگان باید برای همگان بویژه برای نسل جوان بازگو شود.
وی ادامه داد: بهترین جشن ها برای روز ملی هر کشور است و 22 بهمن بویژه چهلمین سالگرد جشن انقلاب بزرگترین جشن ملی ما است که باعث راهنمایی ما از ظلمت به سوی نور بود لذا امسال باید متفاوت از سال های قبل این جشن ها برگزار شود.
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: خداوند می فرماید فذکرهم بایام الله، لذا وظیفه داریم این ایام الله را و اینکه کجا بودیم و چه ذلتی را تحمل می کردیم و انقلاب ما را به آزادی و آزادگی رساند و از یوغ استکبار رها کرد، را برای نسل امروز و اقشار مختلف بازگو کنیم.
وی بیان کرد: هر برنامه ای که در دهه فجر و یوم الله 22 بهمن برگزار می شود شکر گذاری ما برای نعمت بی بدیل انقلاب اسلامی است و باید نگاهی فراگیر داشته و جهت این جشن انقلاب همه آحاد را در نظر بگیریم.

captcha