«یک آیه، یک قصه» به آیات سوره حدید می‌پردازد
کد خبر: 3777646
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹

«یک آیه، یک قصه» به آیات سوره حدید می‌پردازد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ برنامه «یک آیه، یک قصه» با محوریت یک آیه از قرآن کریم و خلق داستانی پندآموز روز چهارشنبه، ۱۲ دی‌ماه به آیات سوره مبارکه حدید می‌پردازد.

به گزارش ایکنا؛‌ برنامه یک آیه، یک قصه با محوریت یک آیه از قرآن کریم و خلق داستانی پندآموز سعی دارد نکات مهم آن آیه را در قالب نمایشی مختصر در لوح سفید ذهن کودکان و نوجوانان ماندگار کند.
تقویت انس و علاقه به قرآن کریم و یادگیری آن برای کودکان و نوجوانان، ترغیب کودکان و نوجوانان به یادگیری آموزه‌های قرآنی، سهولت در حفظ کردن آیات اخلاقی برای کودکان و نوجوانان و ایجاد فضای قرآنی شاد و کودکانه در قالب قصه از اهداف برنامه است.
این برنامه با حضور مریم نشیبا، راوی به یادماندنی قصه‌های کودک و نوجوان در رادیو به عنوان روایتگر و بازیگر قصه و همینطور هلیا امیدی مفرد، نوجوانی که در نمایش‌های این برنامه در عالم کودکی با نکات اخلاقی و رفتاری عبرت‌آموز به واسطه آیات قرآن کریم آشنا می‌شود، روزهای شنبه تا پنجشنبه، ساعت ۱۹:۵۰ به مدت ۱۰ دقیقه از رادیو قرآن پخش می‌شود.
در برنامه چهارشنبه، ۱۲ دی‌ماه با توجه به آیه ۲۳ سوره مبارکه حدید به بیان داستانی با موضوع «خداوند متکبران را دوست ندارد» پرداخته می‌شود.
یادآور می‌شود، این برنامه دیالوگ‌محور به همت گروه علوم قرآنی، تهیه‌کنندگی سمیرا قنبری و نویسندگی زهرا داوری کیا در رادیو قرآن تولید و پخش می‌شود.
انتهای پیام

captcha