ثبت‌نام ۵۰۰ لرستانی در جشنواره قرآنی مُدهامتان
کد خبر: 3777800
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

ثبت‌نام ۵۰۰ لرستانی در جشنواره قرآنی مُدهامتان

گروه فعالیت‌های قرآنی - سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد لرستان آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره قرآنی مُدهامتان را تا ۱۵ دی‌ماه اعلام کرد و گفت: تاکنون ۵۰۰ نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان در سامانه مسابقات قرآنی مُدهامتان ثبت‌نام کرده‌اند.

ب
به گزارش ایکنا از لرستان، محمد ابدالی‌پور، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان سه‌شنبه، یازدهم دی در جمع خبرنگاران، با اشاره به مرحله نام‌نویسی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مُدهامتان در لرستان، گفت: تاکنون بیش‌از 500 نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان در سامانه ثبت‌نام مسابقات قرآنی مُدهامتان ثبت‌نام کرده‌اند.
وی از تمدید مهلت ثبت‌نام شرکت در این جشنواره قرآنی خبر داد و افزود: آخرین مهلت ثبت‌نام در سیزدهمین جشنواره قرآنی مُدهامتان ویژه اعضای کانون‌های مساجد تا پانزدهم دی‌ماه تمدید شده است.
ابدالی‌پور اضافه کرد: مسابقات قرآنی مدهامتان به‌همت ستادعالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با هدف نشر و ترویج معارف قرآنی، شناسایی استعدادهای قرآنی اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد و استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری برای جذب جوانان و نوجوانان هر ساله برگزار می‌شود.
وی با بیان این‌که علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام به سایت www.modhammatan.com مراجعه کنند، ادامه داد: این سری از مسابقات قرآنی در دو رده سنی هفت تا 16 سال و 16 تا 30 سال برگزار می‌شود.
ابدالی‌پور اضافه کرد: این مسابقات در رده سنی 16 تا‌ 30 سال در دو بخش بانوان و آقایان در دو رشته قرائت تحقیق و حفظ کل و رده سنی هفت تا 16 سال در شش رشته قرائت ترتیل، حفظ جزء 30، نقاشی آیات، قرائت تقلیدی، اذان و قرائت نماز برگزار می‌شود.
وی با بیان این‌که مرحله شهرستانی و استانی سیزدهمین جشنواره قرآن مُدهامتان طی بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود، افزود: مرحله کشوری این سری از مسابقات طی اردیبهشت‌ماه سال 98 در مشهد مقدس برگزار می‌شود کمااینکه نفرات اول بخش استانی قسمت‌های مختلف این جشنواره به مرحله سراسری سیزدهمین جشنواره قرآن مدهامتان راه می‌یابند.
یادآور می‌‏شود، رتبه‌های اول تا سوم مرحله کشوری دوره‌های یازدهم و دوازدهم مسابقات مُدهامتان، کسانی‌که در مسابقات بین‌المللی حضور پیدا کرده‌اند، برگزیدگان مسابقات اوقاف در سال‌های گذشته 95 تا 97 اعم‌ از رتبه عالی، ممتاز و شایسته تقدیر و برگزیدگان مرحله کشوری مسابقات بسیج و آموزش و پرورش در رشته‌های مذکور نمی‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

پایان پیام

captcha