نخستین گردهمایی تخصصی فعالان فرهنگی خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود
کد خبر: 3777928
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
۱۳ دی‌ماه؛

نخستین گردهمایی تخصصی فعالان فرهنگی خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ گردهمایی تخصصی فعالان فرهنگی در خراسان جنوبی با حضور حسین یکتا، راوی دفاع مقدس ۱۳ دی‌ماه در مرکز استان برگزار می‌شود.

نخستین گردهمایی تخصصی فعالان فرهنگی خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

هاشم صلاحی، دبیر نخستین گردهمایی تخصصی فعالان فرهنگی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: هدف از برگزاری گردهمایی تخصصی فعالان فرهنگی استان، جدید نیروهای انقلاب در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی است.
وی از حضور و سخنرانی حسین یکتا، راوی دفاع مقدس و همچنین سخنرانی آیت‌الله عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در دفتر امام جمعه بیرجند خبر داد.
دبیر نخستین گردهمایی تخصصی فعالان فرهنگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: رهبری بارها در صحبت‌های خود در مورد ضرورت شکل‌گیری جبهه حق ‌مقابل جبهه باطل فرموده‌اند لذا این گردهمایی‌های مجموعه‌های انقلابی و فعالان فرهنگی تأثیر زیادی در ارتباط گیری بهتر آنان خواهد داشت.
صلاحی اظهار کرد: تشکیل جلسات و گردهمایی‌ها برای فعالان فرهنگی انقلاب اسلامی در استان با توجه به چهل سالگی انقلاب اسلامی بسیار مهم و ضروری است.
وی با دعوت از تمامی فعالان فرهنگی استان در این گردهمایی، یادآور شد: با توجه به وضعیت کنونی، حضور هر یک از فعالان فرهنگی در این گردهمایی تیری بر چشم دشمنان است و هر چه این همایش‌ها و گردهمایی‌ها باشکوه‌تر برگزار شود، دشمن ناامیدتر خواهد شد.
انتهای پیام

captcha