بانک هنرمندان استان اصفهان ایجاد شود
کد خبر: 3777967
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳

بانک هنرمندان استان اصفهان ایجاد شود

گروه فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در جلسه هم‌اندیشی هنر استان اصفهان، تجمیع بانک جامع هنرمندان استان را از جمله ضروریات تشکیل شورای هنر دانست.

بانک هنرمندان استان اصفهان ایجاد شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام محمدعلی انصاری در جلسه هم‌اندیشی هنر استان اصفهان با اشاره به نقش و ظرفیت هنرمندان برای آرامش بخشی به جامعه اظهار کرد: اگر شورای هنر اصفهان با حضور و محوریت هنرمندان انجام شود اثر بخشی آن بدون شک بیشتر خواهد بود، چرا که توانمندی و ظرفیت هنرمندان اصفهان بسیار بالا است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تجمیع بانک جامع هنرمندان استان را از جمله ضروریات تشکیل شورای هنر دانست و تصریح کرد: بدنه گروه اثرگذاری مانند هنرمندان با تشکیل شورای هم‌اندیشی هنر، بیش از گذشته با مدیران اجرایی مرتبط با موضوع هنر متحد و هم‌دل شده که از آن برای اثرگذاری در جامعه می‌توان بهره برد.
وی هنر را موهبتی الهی دانست که نصیب افراد خاصی می‌شود و اظهار کرد: تجربه و مهارت هنرمندان نکته ارزشمندی است که از آن برای تقویت برنامه‌های فرهنگی هنری استان می‌توان استفاده کرد.
انتهای پیام

captcha