رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان بوشهر منصوب شد
کد خبر: 3778039
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان بوشهر منصوب شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ طی حکمی از سوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، علی اکبر مداح به عنوان رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان بوشهر منصوب شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا اسماعیل‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، علی اکبر مداح به عنوان رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر منصوب شد.

در متن معرفی حوزه معاونت منابع انسانی و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و انتصاب حکم از سوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر به شماره ابلاغ 10210/97 تاریخ 11/10/1397 آمده است:

«بسمه تعالی»

جناب آقای علی‌اکبر مداح

سلام علیکم؛

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص)، امید است با استعانت از خداوند متعال و تحت عنایات حضرت بقیة الله الاعظم(عج) و پیرو فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و تبعیت از ولی امر مسلمین، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای‌(مدظله العالی) و نصب‌العین قرار دادن تقوای الهی، ضمن بهره‌گیری از تمام توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و برقراری تعامل سازنده و فعال با مبادی ذی‌ربط؛ امور محوله را به نحو احسن به انجام رسانید».

علی‌اکبر مداح، فعال قرآنی و دانش‌آموخته رشته علوم ارتباطات است. وی به مدت 22 سال سابقه در مسئولیت‌های «کارشناس مسئول اجارات اوقاف استان بوشهر، رئیس ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های دشتی و تنگستان، مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر و کارشناس هماهنگی و پیگیری و رئیس دفتر حوزه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر» را در کارنامه خود دارد.

یادآور می‌شود، علی‌اکبر مداح با توجه به مصوبه کمیته سرمایه انسانی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به موجب این حکم به مدت 3 سال به سمت «رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر» معرفی و منصوب شد.

سیده‌فردوس رضوی

انتهای پیام

captcha