نرگس خوسفی بیمه می‌شود
کد خبر: 3778135
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

نرگس خوسفی بیمه می‌شود

گروه اجتماعی- فرماندار خوسف گفت: برای نخستین بار و با پیگیری‌های سازمان جهاد کشاورزی استان بحث بیمه گل نرگس شهرستان خوسف به زودی انجام می‌شود.

نرگس خوسفی بیمه می‌شود

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمد شفیعی، امروز 13 دی در جشن استانی شکرگزاری برداشت گل نرگس در شهرستان خوسف اظهار کرد: گل نرگس یکی از پتانسیل‌های اشتغالزایی در شهرستان است.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت محصولات استراتژیک شهرستان مانند گل نرگس استفاده کرد، گفت: هدف ما در این شرایط اقتصادی و خشکسالی‌های پیاپی در استان تنها برگزاری یک جشن نبود بلکه هدف ما این است این محصول استراتژیک در سطح کشور و جهان معرفی شود.

فرماندار خوسف افزود: جشن برداشت گل نرگس برای دومین سال پیاپی در خوسف برگزار می‌شود و امروز قیمت هر شاخه گل نرگس حدود 1200 تومان است.

شفیعی تصریح کرد: تاکنون تفاهم‌نامه‌هایی در راستای پیشرفت و توسعه گل نرگس شهرستان امضا شده و توسعه کشت محصول استراتژیک گل نرگس را در دستور کار قرار دادیم.

وی با بیان اینکه گل نرگس خراسان جنوبی در کشور رتبه پنجم را دارد، اظهار کرد: برای نخستین بار و با پیگیری‌های سازمان جهاد کشاورزی استان بحث بیمه گل نرگس شهرستان خوسف به زودی انجام می‌شود.

فرماندار خوسف خاطرنشان کرد: تاکنون 61 قنات در شهرستان لایروبی شده تا آب مورد نیاز نرگس کاران تامین شود و امروز برخی از تفاهم‌نامه‌ها بسته می‌شود تا گوشه‌ای از مشکلات نرگس کاران را برطرف کند.
انتهای پیام

captcha