بررسی ایرادات شورای نگهبان درباره لایحه الحاق ایران به cft در کمیسیون امنیت ملی
کد خبر: 3778272
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
دستور کار هفتگی کمیسیون‌های تخصصی مجلس/

بررسی ایرادات شورای نگهبان درباره لایحه الحاق ایران به cft در کمیسیون امنیت ملی

گروه سیاسی ــ کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هفته آینده ایرادات شورای نگهبان را در رابطه با لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم بررسی می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس  هفته آینده با محوریت بررسی لایحه بودجه سال 1398 کل کشور برگزار می‌شود و همه کمیسیون‌ها این موضوع را در دستور کار خود قرار داده‌اند. در کنار این موضوع کمیسیون اقتصادی روز یکشنبه، 16 دی، در نشستی با رئیس بنیاد مستضعفان و معاونان وی به بررسی فعالیت‌های بنیاد در زمینه آبادانی و پیشرفت مناطق محروم می‌پردازد.

وزیر اقتصاد و امور دارایی روز دوشنبه، 17 دی، با حضور در کمیسیون به پاسخگویی به سؤالات نمایندگان می‌پردازد.

دومین نشست وزیر صمت و معاونانش جهت بررسی آخرین وضعیت نظارت بر قیمت کالاهای اساسی و غیر اساسی سه‌شنبه، 18 دی، در کمیسیون برگزار می‌شود.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی یکشنبه، 16 دی، به بررسی ایرادات شورای نگهبان در رابطه با لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم می‌پردازد.

کمیسیون در همین روز عملکرد قانون بودجه سال 97 وزارت دفاع و نیروی انتظامی و پیشنهادات لایحه بودجه سال 98 این دو نهاد را با حضور وزیر دفاع و فرمانده نیروی انتظامی و معاونان وی بررسی می‌کند.

کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها یکشنبه، 16 دی، گزارش سپاه پاسداران درباره عملکرد سال 97 بودجه واکگذاری به این نهاد را استماع خواهد کرد.  

کمیسیون فرهنگی نیز در کنار جلسات بررسی لایحه بودجه 98 در جلسات کمیته برنامه، بودجه و اصلاح ساختار طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به بحث و بررسی پیرامون اعتبارات دستگاه‌های فرهنگی در لایحه بودجه 98 با حضور مسئولان مربوطه می‌پردازد.

انتهای پیام 

captcha