مسئولان کارآمدی انقلاب را بیشتر نشان دهند
کد خبر: 3778311
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

مسئولان کارآمدی انقلاب را بیشتر نشان دهند

گروه سیاسی- امام جمعه موقت تبریز، اظهار کرد: همه انتظار داریم تا سردمداران و مسوولان دولت سعی و تلاش کرده و کارآمدی انقلاب را هر چه بیشتر نشان دهند چرا که این فرمایش رهبر معظم انقلاب و مطالبه مردم است.

مسئولان کارآمدی انقلاب را بیشتر نشان دهند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام احمد مطهری‌اصل، امام جمعه موقت تبریز، امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تبریز، اظهار کرد: همه انتظار داریم تا سردمداران و مسوولان دولت سعی و تلاش کرده و کارآمدی انقلاب را هر چه بیشتر نشان دهند چرا که این فرمایش رهبر معظم انقلاب و مطالبه مردم است.

وی با بیان اینکه یکی از پایه‌های اساسی انقلاب کارآمدی دولت است، تصریح کرد: دولت باید به گونه‌ای باشد تا مردم آن جامعه، حس رضایت و اغنا از آنها داشته باشند به طوریکه باید تلاش‌های دولت قابل لمس برای مردم باشد.

حجت الاسلام مطهری اصل، خاطرنشان کرد: البته استاندار آذربایجان‌شرقی که هنوز تازه نفس است و دولت محترم سعی و تلاش می‌کنند ولی مقداری هم باید تلاش خود را افزایش دهند.

خطیب جمعه تبریز، با تاکید بر اینکه اولین شاخصه یک مسئول انقلابی خدمت به مردم است، توضیح داد: رعایت حق‌الناس یک عبادت است و این کار باعث افزایش مقام افراد نزد پروردگار می‌شود از این‌رو روحیه خدمت به مردم باید در تمام مسوولان انقلاب وجود داشته باشد.

وی گفت: روحیه تلاش و مجاهدت باید در بین مسئولان جاری باشد به طوریکه برخی‌‌ تنبل و محافظه کار هستند که بدون هیچ تعللی باید عذر چنین افرادی را بخواهیم و از افرادی با منطق و اهل ریسک و رو به جلو حمایت کنیم تا در مصدر کار قرار گیرند.

حجت‌الاسلام مطهری اصل، خاطرنشان کرد: دولتمردان باید برای زیرمجموعه خود فرهنگ‌سازی کنند که تنها راه پیروزی و موفقیت ایستادن روی پای خود است و باید چشم خود را از کمک‌های غریبه برداریم چراکه اروپا و آمریکا هیچ‌گاه دل برای ما نسوزانده و نمی‌سوزاند.

امام جمعه موقت تبریز، دیگر شاخص‌های یک مدیر انقلابی را صداقت دانست و در این باره توضیح داد: نباید با وعده‌های توخالی اعتمادزدایی در بین مردم شود بلکه باید وعده‌هایی که در توان داریم را بدهیم و شبانه‌روزی برای تحقق آنها تلاش کنیم.

وی در ادامه خطبه ها ۱۹ دی‌ماه قیام مردم قم در سال ۱۳۵۶ را یادآور شد و گفت: برخی‌ها در داخل و خارج مدعی هستند که ۴۰ سالگی انقلاب رسیده و دیگر انقلاب پیر شده و رو به افول است و در حقیقت این افراد با الفاظ بازی می‌کنند و خبری ندارند که انقلاب انسان نیست که با بالا رفتن سن پیر شود بلکه یک حرکت مردمی بوده و روز به روز تنومند می‌شود.

امام جمعه موقت تبریز، تصریح کرد: پیشرفت و قدرت‌های روز به روز انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها مصداق تنومندی انقلاب است به طوریکه در مسائل نظامی، ورزشی، علمی و حتی اقتصادی ما پیشرفت‌های زیادی را داشتیم.

حجت‌الاسلام مطهری‌اصل ادامه داد: البته کتمان ضعف مدیریت در برخی عرصه‌ها نیستیم چراکه گاهی اوقات برخی مسوولان کند پیش رفته‌اند و برخی سوءمدیریت‌ها و کندی‌ها باعث مشکلاتی در جامعه شده است.

وی ادعان کرد: الحمدالله نسل سوم و چهارم انقلاب همانند نسل اول انقلاب پرشور در صحنه هستند به طوریکه جوانان در موضوعات دینی، اعتکاف، بسیج بسیار فعال‌تر هستند که مصداق ان حضور جوانان در نمازهای جمعه است.

امام جمعه موقت تبریز، با تاکید بر اینکه دشمنان داخلی و خارجی انقلاب این پنبه را از گوش خود بردارند که خوشحال از این هستند که اجازه جشن چهل‌سالگی انقلاب را نخواهند داد، افزود: به کوری دشمنان جشن چهل سالگی انقلاب را با عظمت برپا خواهیم کرد.

انتهای پیام

captcha