امروز آمریکا با رسوایی تمام در حال خروج و ترک منطقه است
کد خبر: 3778318
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
خطیب نماز جمعه شهرکرد:

امروز آمریکا با رسوایی تمام در حال خروج و ترک منطقه است

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به خروج مفتضحانه آمریکا از منطقه، گفت: امروز آمریکا با رسوایی تمام در حال خروج و ترک منطقه است که باید دانست انقلاب چه کرده است، گرچه همگان می‌دانند.

امروز آمریکا با رسوایی تمام در حال خروج و ترک منطقه است

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ۱۴ دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار کرد: قرآن کریم معجزه پیامبر است که همیشه در مقابل دیدگان مردم قرار دارد و سخن می‌گوید و این عنایت بزرگی به امت اسلامی است.
وی افزود: قرآن کریم وظایف امروز و پایان راه افراد را مشخص می‌کند، تلاوت قرآن موجب قوی شدن ایمان، پیدا کردن ثبات ایمانی افراد می‌شود و قهرمانان تاریخ کسانی هستند که به قرآن عمل کردند.
حجت‌الاسلام نکونام گفت: نباید اجازه داد قهرمانان دوران دفاع مقدس به فراموشی سپرده شوند زیرا افراد زیادی در راستای این امر تلاش می‌کنند.
وی در ادامه با اشاره به فضای مجازی، تصریح کرد: افرادی در فضای مجازی با هنر غلط قلم می‌زنند و اینگونه قصد دارند چهره قهرمانان دوران دفاع مقدس را معرفی کنند.
امام جمعه شهرکرد ادامه داد: در عین حال جوانانی که در عرصه فضای مجازی فعال هستند باید مراقب باشند و با بصیرت و هوشیاری در این فضا وارد شوند و توطئه رذیلانه را خنثی کنند.
وی با اشاره به ۱۷ دی‌ماه و رخ داد دو اتفاق مهم، بیان کرد: توطئه استعماری کشف حجاب در سال ۱۳۱۴ و نوشته‌های توهین‌آمیز در روزنامه اطلاعات علیه امام راحل از اتفاقات این روز بود که این اتفاقات با مقاومت جدی اهل بصیرت در دوران طاغوت مواجه شد.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: کشف حجاب توطئه انگلیسی‌ها و بیگانه برای ضربه زدن به ارزش‌های والای آن دوران بود.
وی بیان کرد: امروز افراد بسیاری تلاش می‌کنند حجاب را از جامعه کمرنگ کنند ولی خانواده‌ها مقاومت می‌کنند تا حجاب را حفظ کنند زیرا می‌دانند ارزش والای دنیا و آخرت آن‌ها در حفظ حجاب است.
حجت‌الاسلام نکونام ادامه داد: کشف حجاب توطئه ادامه‌دار آن زمان بود که امروز هم وجود دارد، بنابراین لازم است خانواده‌ها مقاومت کنند.
وی اضافه کرد: برخی از خانواده‌ها نسبت به حجاب فرزندان خود بی‌تفاوت هستند که این امر غضب خدا را در بر خواهد داشت و این امر به جامعه، مومنان و جوانان صدمه وارد می‌شود.
امام جمعه شهرکرد ادامه داد: نوشته‌های توهین‌آمیز به امام موجب برپاخواستن مردم قم و ایجاد حادثه ۱۹ دی شد که مردم پاسخ محکمی به آن توطئه دادند و با این کار، جرقه انقلاب اسلامی زده شد.
وی با اشاره به خروج مفتضحانه آمریکا از منطقه، گفت: امروز آمریکا با رسوایی تمام در حال خروج و ترک منطقه است که باید دانست انقلاب چه کرده است، گرچه همگان می‌دانند.
حجت‌الاسلام نکونام گفت: توجه داشته باشید که انقلاب اسلامی چه عظمتی به ایران و ایرانی بخشید و چه جایگاهی به کسانی که قصد خدمت به اسلام را دارند، بخشید، تمامی دستاوردهای انقلاب اسلامی به راحتی بدست نیامده‌اند زیرا مردم انواع سختی‌ها و مقاومت‌ها را تحمل کرده‌اند، امروز انقلاب اسلامی برای رشد روز افزون خود، نیازمند همت افراد است.
وی با اشاره به گسترده شدن تلاش دشمن، تاکید کرد: دشمن تلاش می‌کند به افراد اجازه ندهد راه خود را ادامه دهند که باید موثر و سرافرازانه مقاومت و ایستادگی کرد و مسئولان قدردان مردم باشند.
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از افراد مشغول رفیق‌بازی و زد و بند سیاسی هستند و قصد دارند به مردم آسیب وارد کنند، باید این افراد به خود بیایند و با تدابیر راه‌گشایانه بیشتر به فکر مردم باشند، همچنین مسئولان در خدمت مردم و رفع‌کننده مشکلات آن‌ها باشند.

انتهای پیام

captcha