انقلاب به کوری چشم دشمنان در اوج اقتدار است
کد خبر: 3778342
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴

انقلاب به کوری چشم دشمنان در اوج اقتدار است

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه موقت یاسوج گفت: نظام و انقلاب هم اینک و به کوری چشم دشمنان در اوج عزت و اقتدار قرار داشته و قله‌های ترقی را یکی پس از دیگری می‌پیمایند.

انقلاب به کوری چشم دشمنان در اوج اقتدار است

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدعلی‎صالح موسوی‌اعظم، امام جمعه موقت یاسوج امروز، 14 دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج، اظهار کرد: دشمنان و نظام سلطه و بیگانگان تلاش‌های زیادی برای شکل نگرفتن انقلاب کردند اما تلاش‌های آنان به فضل الهی بی‌نتیجه ماند و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و در نتیجه نظام اسلامی مستقر شد.
وی افزود: پس از پیروزی انقلاب، دشمنان با راه‌اندازی اختلافات قومی و قبیله‌ای و حمایت از کشور عراق برای آغاز حمله نظامی به ایران به دنبال تضعیف و از بین بردن انقلاب بودند که نقشه آنان خنثی شد.
امام جمعه موقت یاسوج اضافه کرد: انقلاب اسلامی به لطف الهی با نثار خون شهدا، همراهی مردم و رهبری امام خمینی پیروز شد و هم‌اینک در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و قله‌های ترقی را یکی پس از دیگری می‌پیمایند.
حجت‌الاسلام موسوی‌اعظم بیان کرد: آمریکا گروهک تروریستی داعش را ایجاد کرد و ثروت کلان آل‌سعود نیز برای حمایت از آن هزینه شد اما به لطف الهی این توطئه شوم نظام سلطه علیه کشورهای اسلامی بی‌نتیجه ماند و آمریکا به هیچ کدام از اهداف خود در سوریه، عراق و دیگر کشورهای اسلامی نرسید.
وی یادآور شد: تمام کشورهای دنیا حمایت لازم را از گروهک تکفیری داعش داشتند اما در سوریه و عراق شکست خورد و آمریکا نیز به عنوان به وجود آورنده آن نیز در دنیا سرافکنده شد.
انتهای پیام

captcha