وحدت و انسجام دو بازوی غلبه بر مشکلات است
کد خبر: 3778345
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴

وحدت و انسجام دو بازوی غلبه بر مشکلات است

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه زاهدان گفت: کشور ما در شرایط خاصی قرار دارد؛ تحریم‌ها و فشار اقتصادی و روانی بسیار است؛ در چنین شرایطی باید با دو بازوی وحدت و انسجام بر مشکلات غلبه و از موانع عبور کرد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه 14 دی‌ماه، گفت: انقلاب اسلامی، یک انقلاب مردمی است؛ این انقلاب با پشتیبانی مردم به پیروزی رسید و تداوم آن نیز در گرو حمایت مردم است.
وی اظهار کرد: در طول چهل سالی که از پیروزی انقلاب می‌گذرد، مردم همواره پای نظام و ارزش‌های اسلامی آن ایستاده‌اند، گوش به فرمان ولایت فقیه بوده و هیچگاه دست از حمایت انقلاب برنداشته‌اند.
امام جمعه زاهدان افزود: مسئولان نیز باید قدردان مردم باشند و خود را خادم ملت بدانند؛ نباید تنها برای فرد یا دولت خاصی خدمت کنند، بلکه هدفشان خدمت به مردم و انقلاب باشد و به سربلندی ایران اسلامی بیاندیشند.
وی بیان کرد: کشور ما در شرایط خاصی قرار دارد؛ تحریم‌ها و فشار اقتصادی و روانی بسیار است؛ در چنین شرایطی باید با دو بازوی وحدت و انسجام بر مشکلات غلبه و از موانع عبور کرد.
آیت‌الله سلیمانی ادامه داد: مردم هر جا نیاز به نمایش دینداری، مکتب و جلوه‌های انقلاب بوده، به‌موقع ورود کرده و در صحنه نقش‌آفرینی کرده‌اند، مطمئناً در این شرایط نیز وحدت خود را حفظ کرده و نمی‌گذارند دشمن میان مردم و مسئولان شکاف ایجاد کنند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه روز دوشنبه هفدهم دی‌ماه سالروز دستور کشف حجاب توسط رضاخان ملعون است، افزود: شاهان قاجاری و پهلوی بسیار سعی کردند تا حجاب را از سر زنان مسلمان ایران بردارند و در این راه انسان‌های بسیاری را قربانی کردند.
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: پس از دستور کشف حجاب، علما در مسجد گوهرشاد تجمع کردند که رضاخان دستور داد تا مسجد را به توپ ببندند؛ رضاخان ملعون در مسجد حمام خون راه انداخت، بطوری که شاهدین می‌گویند به اندازه پنجاه کامیون جنازه به اطراف بردند و در گور دسته جمعی خاک کردند.
آیت‌الله سلیمانی اظهار کرد: خون‌های بسیاری ریخته شده تا اسلام زنده بماند و ارزش‌های اسلامی در تاریخ فراموش نشوند؛ باید قدردان بود و نگذاشت اسلام عزیز آسیب ببیند.

captcha