تلقی ناکارآمدی نظام؛ گامی در جهت طراحی توطئه جدید توسط دشمنان
کد خبر: 3778455
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

تلقی ناکارآمدی نظام؛ گامی در جهت طراحی توطئه جدید توسط دشمنان

گروه سیاست و اقتصاد ـ یک فعال سیاسی بیان کرد: دشمنان این مرز و بوم طراحی یک فتنه بزرگ را در سر می‌پروراند و برآن‌اند تا با افزایش سطح نارضایتی مردم با تحریم‌های جدید خود در ادیبهشت‌ماه ۹۸ نارضایتی مردم را بالا ببرند تا بتوانند از این فضای ایجاد شده یک بار دیگر نقشه براندازانه خود را تست کنند.

تلقی ناکارآمدی نظام؛ گامی در جهت طراحی توطئه توسط دشمنان

حجت‌الاسلام علی مرادکیانی، فعال فرهنگی ـ سیاسی در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: سال گذشته در چنین روزهایی در برخی شهر‌های کشور شاهد اغتشاشات برخی فتنه‌گران داخلی با حمایت امریکا، اسرائیل، برخی دولت‌های اروپایی، عربستان و منافقان بودیم که توانسته بودند با استفاده از وضعیت معیشتی و اقتصادی کشور، نابسامانی‌‌هایی را به همراه آورند.
وی افزود: یکی از راهبرد‌های دشمن در فتنه 96 توسعه اغتشاشات از پایتخت به بدنه کشور و به ظن خود جلوگیری از تمرکز نیروهای انتظامی و امنیتی بود که با استفاده از ظرفیت برخی جوانان متأثر از فضای مجازی توانستند حرکت‌های مخربی در سطح کوچه و خیابان انجام دهند.
‌کیانی اضافه کرد: اما اغتشاش‌گران از ظرفیت مردم غیور ایران که همواره با تحمل سختی‌ها و مشکلات اقتصادی، حامی نظام بوده و در صحنه‌های سخت با حماسه حضور خود نقشه‌های شوم دشمن را خنثی می‌کردند، غافل بودند.
این فعال فرهنگی گفت: هر چند مشکلات اقتصادی، به‌ویژه مسائل معیشتی مردم یکی از دغدغه‌های چندین ساله ملت و مسئولان کشور است اما دولت زمانی که لایحه بودجه سال ۹۷ را به مجلس برد و بند‌هایی در بودجه کشور مبنی بر افزایش قیمت فراورده‌های سوخت، حذف یارانه برخی افراد و به تبع آن افزایش قیمت برخی کالا‌ها لحاظ شد موجب نگرانی مردم و اعتراض در برخی شهر‌های کشور شد.
‌کیانی ابراز کرد: هر چند انتقاد منصفانه و اعتراض در چارچوب قانون حق ملت ایران است و مسئولان موظف به حل مشکلات مردم هستند اما آنچه موجب ناراحتی همگان شده بود، سلب آرامش و امنیت، توسط عده‌ای آشوبگر و اغتشاشگر در برخی از شهر‌های کشور بود.
وی گفت: با یک بررسی سطحی از وضعیت اغتشاشات دی‌ماه 96 معلوم می‌شود آبشخور هدایتگری این اغتشاشات در خارج از مرزهای کشور بوده و به طور مشخص آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، آل‌سعود و برخی دول اروپایی میدان‌دار حمایت از اصحاب فتنه جدید بودند، که خود را دلسوز ملت ایران قلمداد می‌کنند.
این فعال سیاسی ادامه داد: به هیچ وجه در ذهن نمی‌گنجد که دشمنان قسم‌خورده این ملت، که دستشان به خون جوانان ایرانی آغشته گشته و در طول بیش از یک قرن جز ضرر و خسارت چیزی برای ایران و ایرانیان به ارمغان نیاورده‌اند حامی ملت ایران شده باشند.
کیانی بیان کرد: انسان نمی‌داند تحریم‌های دولت امریکا و توطئه‌های مکرر او علیه ملت ایران را باور کند یا دروغ‌های شاخدار حمایت از ملت ایران را؟! هنوز چندصباحی از زلزله کرمانشاه نمی‌گذشت که ترامپ مانع ارسال کمک‌های بشردوستانه ایرانیان مقیم امریکا به زلزله‌زدگان کرمانشاهی شد.

ایران پیمان‌شکنی آمریکا را فراموش نمی‌کند
وی گفت: فراموش نمی‌کنیم که آمریکا پیمان‌شکن به همراه سایر اعضای دائم شورای امنیت و آلمان چندین سال در مورد توان هسته‌ای کشورمان به پای میز مذاکره نشستند و به توافقی بین‌المللی رسیدند که حاصل آن شد سند برجام، اما برخلاف اقدام ایران نسبت به تعهدات خود، آمریکا به راحتی پیمان شکست و در این اقدام نیز دول اروپایی به تقلید از آمریکا در عمل از پیمان خارج شده و به تعهدات خود عمل نکردند.
این فعال فرهنگی اظهار کرد: هیچ گاه ملت ایران فراموش نخواهد کرد که با دستورات رئیس جمهور ‌آمریکا، ورود ایرانیان به این کشور ممنوع شد، هنوز به یاد داریم که این شخص دامنه تحریم‌ها علیه ملت ایران را آنقدر گسترد که مانع فروش دارو به بیماران ایرانی شد.
وی ابراز کرد: ملت ایران توطئه و دشمنی 65 ساله آمریکا را از ذهن خود خارج نخواهد کرد، هنوز یادشان هست، آنها به همراه شاه ایران آنقدر مردم ایران را ذلیل کرده بودند که ملت ایران، به آمریکایی‌های مقیم ایران حق توحش پرداخت می‌کردند.
کیانی ادامه داد: هنوز این ملت، کودتای 28 مرداد، کشتار انقلابیون را در زندان‌های ساواک و قتل عام ملت آزادیخواه ایران را در 17 شهریور و سایر روز‌های سال 57 که با دستور امریکایی‌ها توسط عمال شاه اجراء می‌شد را به یاد دارد.
این فعال سیاسی گفت: ملت ایران نقشه‌های امریکا در کودتای نوژه، واقعه طبس، حمایت 8 ساله از عراق در مقابل ایران، حمله به هواپیمای مسافربری، بلوکه کردن اموال این ملت، تحریم‌های داماتو، طراحی و حمایت ازحادثه کوی دانشگاه، فتنه بزرگ خروج از حاکمیت نوکرانشان در ایران در دولت اصلاحات و فتنه 88 را فراموش نکرده و در تاریخ ماندگار خواهد شد.
وی بیان کرد: ملت شریف ایران بداند که دشمنان این مرز و بوم طراحی یک فتنه بزرگ را برای سال 98 در سر می‌پروراند و برآن است تا با افزایش سطح نارضایتی مردم با تحریم‌های جدید خود در ادیبهشت‌ماه 98 نارضایتی مردم را بالا ببرد تا بتواند از این فضای ایجاد شده یک بار دیگر نقشه براندازانه خود را تست بزند.
‌کیانی اظهار کرد: اما ملت بصیر ایران نقشه آنها را رو کرده و با یاری خداوند پوزه آنها را به خاک خواهد مالید و بی‌شک هرگز دشمنان زبون نخواهند توانست ملت بزرگ ایران را شکست بدهند و قطعاً این آرزو را به گور خواهند برد.
این مدرس حوزه افزود: ما می‌گوییم اگر آمریکا و شخص ترامپ خود را حامی و دلسوز ملت ایران می‌داند چرا اموال بلوکه شده ایران را پس نمی‌دهد؟ چرا برخلاف قوانین بین‌المللی، ایران را تحریم یک‌جانبه و تحت فشار بسیار قرار داده است؟ چرا از تعهد خود در برجام شانه خالی کردند.
وی اظهار کرد: این مردم بنا به نصایح رهبر فرزانه خود دست‌های چدنی دشمن را در پوششی از مخمل مشاهده می‌کنند، ملت بصیر ایران خیانت‌های بیش از یک قرن گذشته حاکمان حیله‌گر انگلیس را فراموش نمی‌کند، هنوز آثار زیانبار دوران استثمار آنان را که در قالب قرارداد‌های ننگین دادرسی، رژی و... بر این ملت تحمیل شد و ثروت این ملت را به یغما برده را لمس می‌کنیم.
‌کیانی گفت: این ملت آگاه است که رژیم منحوس و غیر مشروع صهیونیستی پس از شکست از جبهه مقاومت و نابودی سرسپردگان تکفیریش، به‌ویژه شکست بزرگ ماه‌های گذشته از ملت فلسطین را که نتوانست بیش از دو روز دوام بیاورد، موجب شده نفس‌های آخر خود را بکشد و برای نجات خود مانند انسان در حال غرق که به هر خار و خاشاکی متوسل می‌شود چنگ بزند.

طراحی توطئه
وی یادآور شد: طراحی فتنه‌ دی‌ماه سال 96 در قالب تخریب و شایعه‌پراکنی، سال‌هاست که به‌وسیله مزدوران استکبار طراحی و از طریق رسانه‌های فضای مجازی از قبیل مرکز کمرا، ۸۲۰۰ و آمد‌نیوز و شبکه‌های ماهواره‌ای دامن زده می‌شود اما در حال حاضر شاهد افزایش چند برابری این فتنه‌انگیزی‌ها و حمایت‌ها و تلاش‌های رژیم صهیونیستی و امریکا از آشوبگران هستیم که این مهم ناشی از شکست‌های متعددی جبهه استکبار در چند سال اخیر از ایران بوده است.
این فعال سیاسی ابراز کرد: شکست هیمنه اسرائیل در برابر حزب‌الله، شکست داعش و گروه‌های تکفیری در عراق و سوریه، موفقیت‌های حوثی های یمن، شکست رفراندم در کردستان عراق و شکست توطئه استعفای سعد حریری نخست وزیر لبنان نمونه‌هایی از شکست استکبار است که توسط جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت رقم خورده است.
‌کیانی اظهار کرد: حاکمان روسیاه آل‌سعود خائن که امروز عروسک خیمه‌شب‌بازی آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است در اجرای بخشی از پازل نقشه شوم استکبار به خیال خام خود می‌توانند با دلار‌های نفتی خللی در انسجام این ملت به وجود بیاورند اما زهی خیال خام، چرا که هنوز ملت ایران را نشناخته‌اند و باید منتظر پاسخ دندان‌شکن ملل مسلمان جهان به‌ویژه ایرانیان غیرتمند باشند.
وی افزود: مزدوران فریب‌خورده داخلی که سرشان در آخور دشمنان این ملت فرو رفته بود و در دی‌ماه سال گذشته جان و مال و امنیت ملت را هدف قرار داده بودند متوجه شدند که ایران کشوری نیست که با این باد‌ها بلرزد مردم بصیر ایران در دی‌ماه سال 96 به خوبی صف معترضان را از آشوبگران تشخیص داده و از هم جدا کرد.
این فعال فرهنگی گفت: مردم بصیر ایران با رصد میدانی اهداف اغتشاشگران، متوجه شد که آنها نه دلسوز ملت هستند نه کشور ایران، چراکه اگر عرق ملی داشتند پرچم ایران که نماد اقتدار، غرور و ملیت کشور است مورد بی‌حرمتی و تعرض قرار نمی‌دادند.
این مدرس دانشگاه گفت: ملت مؤمن و همیشه در صحنه ایران برای مقدسات خود بیش از دویست هزار شهید تقدیم کرده تا اسلام و قرآن مورد هتک حرمت قرار نگیرد اما این خائنان در شعار‌های خود اعلام می‌دارند «هم قرآن هم اسلام هر دو فدای ایران» آنها با این شعار هم کفر خود را ثابت کردند و هم با سوزاندن پرچم ایران کذبشان را نسبت به حمایت از ایران و ایرانی بودن نشان دادند.
وی بیان کرد: ملت ایران ضمن تبری از تمام مفسدین اقتصادی، مدیران فاسد نجومی بگیر و اعلام انزجار از دشمنان خارجی و داخلی این مرز و بوم اعلام می‌کند و تا آخرین نفس پای نظام و ارزش‌های آن و ولایت مطلقه فقیه خواهد ایستاد و بی‌شک به زودی شاهد شکست‌های دیگر سلطه‌گران نظام بین‌الملل به‌ویژه آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیسم خواهد بود.
کیانی ابراز کرد: دشمن با توطئه‌های جدید خود در صدد است تا با نا‌کارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی ایران، تخریب چهره مسئولان خدوم و با ارائه تخلفات برخی نفوذی‌ها در بدنه اجرایی کشور مردم را مأیوس کند، کشوری که با این همه توطئه، کودتا‌های نا‌فرجام هشت سال جنگ و تحریم‌های ظالمانه‌ای که می‌توانست هر کشور قدرتمندی را در دنیا ساقط کن شاهد پیشرفت‌هایی بوده که چشم جهانیان را خیره کرده است.

دستاورد های انقلاب اسلامی
این مدرس دانشگاه بیان کرد: از دستاورد‌های مهم انقلاب می‌توان به استقلال ملت و وابسته نبودن به هیچ یک از قدرت‌های جهانی اشاره کرد که طبق استراتژی حضرت امام(ره) نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی محور سیاست خارجی و داخلی ما شد.
‌کیانی ادامه داد: تعیین حق سرنوشت و نعمت آزادی از دیگر دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که در این راستا ملت خود از طریق انتخابات، رئیس جمهور، نمایندگان مجلس خبرگان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای شهر را انتخاب می‌کنند همچنین مردم با برخورداری از آزادی انتخاب، آزادی بیان و... به‌عنوان مصادیقی از آزادی‌های مدنی، می‌توانند آزادانه صحبت کرده و مسئولان را نقد کنند.
وی گفت: ایران بر اساس آمار‌های بین‌المللی، رتبه 19 اقتصادی در جهان را داراست همچنین، جز 8 کشور برتر دنیا در صنعت نانو تکنولوژی، کسب رتبه 15 علمی جهان، جز 10 کشور برتر دنیا در صنعت هسته ای و جز محدود کشورهایی است که در صنعت هوا و فضا موفق به ارسال موجود زنده به فضا شده است.
این فعال فرهنگی ادامه داد: قدرت اول نظامی در منطقه خاورمیانه و در برخی امور قدرت در سطح جهان، رشد دانش پزشکی و تبدیل شدن به یک قدرت پزشکی در آسیا، قدرت و نفوذ سیاسی در منطقه و در دنیا که تاثیر گذاری انقلاب در افریقا، اروپا حتی تا حیات خلوت امریکا(آمریکای جنوبی) نیز کشیده شده است تنها گوشه‌ای از دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کیانی ابراز کرد: در پایان از مسئولین ارشد نظام خواهان حرکت جهادی در حل مشکلات معیشتی مردم و ایجاد بستر اشتغال برای جوانان و عزل مدیران فاسد و بی‌کفایت هستیم.
انتهای پیام

captcha