کارگاه تخصصی حفظ قرآن در زاهدان برگزار شد
کد خبر: 3778549
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

کارگاه تخصصی حفظ قرآن در زاهدان برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بحرالعلوم زاهدان گفت: کارگاه تخصصی حفظ قرآن کریم امروز با حضور مهدی حسنی، حافظ کل و داور بین‌المللی در این مؤسسه قرآنی برگزار شد.

کارگاه تخصصی حفظ قرآن در زاهدان برگزار شد

سهیلا صفرزایی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بحرالعلوم زاهدان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: کارگاه تخصصی حفظ قرآن کریم امروز با حضور مهدی حسنی، حافظ کل و داور بین‌المللی در این مؤسسه قرآنی برگزار شد.
مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بحرالعلوم زاهدان افزود: این کارگاه با حضور 40 نفر از بانوان 18 تا 35 سال، اعم از شیعه و سنی، برگزار شد و در آن شرکت‌کنندگان با اهمیت حفظ و جایگاه یک حافظ قرآن و چگونگی حفظ اصولی قرآن کریم از جمله زمان، مکان، شیوه فراگیری و نحوه مرور کردن آشنا شدند.
وی اظهار کرد: این کارگاه در واقع آغاز یک دوره سه ساله حفظ اصولی قرآن کریم بود، به‌طوری که تعدادی سرگروه توسط استاد انتخاب شدند تا در طول دوره، آموزش‌ها را به قرآن‌آموزان منتقل کنند.
صفرزایی با اشاره به اینکه در طول دوره سرگروه‌ها با استاد در ارتباط هستند، بیان کرد: در طول سه سال، هر دو ماه یک‌بار استاد از مشهد مقدس به زاهدان آمده و روند حفظ قرآن‌آموزان را ارزیابی و نقاط قوت و ضعف را بررسی می‌کند.

انتهای پیام

captcha