۱۸ بهمن؛ آخرین فرصت ارسال اثر به جشنواره نغمات دینی در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3778582
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴

۱۸ بهمن؛ آخرین فرصت ارسال اثر به جشنواره نغمات دینی در خراسان‌شمالی

گروه فعالیت‌های قرآنی - دبیرجشنواره آواها و نغمات دینی در خراسان‌شمالی گفت: همزمان با هفته قرآن عترت، جشنواره آواها و نغمات دینی در استان برپا می‌شود که علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ١٨ بهمن در قالب لوح فشرده به دبیرخانه این جشنواره مستقر در اداره کل آموزش و پرورش استان ارسال کنند.

۱۸ بهمن؛ آخرین فرصت ارسال اثر به جشنواره نغمات دینی در خراسان‌شمالیعابدین فخرانی، دبیرجشنواره آواها و نغمات دینی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: جشنواره آواها و نغمات دینی، همزمان با هفته قرآن و عترت با مشارکت اداره قرآن و عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برپا می‌شود.
وی با بیان اینکه این جشنواره دررشته‌های ابتهال، تواشیح، همخوانی قرآن و سرودهای دینی برگزار خواهد شد، گفت: این جشنواره در دو گروه ١٨ سال و بالای ١٨ سال و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.
فخرانی با بیان اینکه زمان دریافت آثار از ١٥ آبان ماه آغاز شده است، افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ١٨ بهمن ماه در قالب لوح فشرده به دبیرخانه این جشنواره مستقر در اداره کل آموزش و پرورش استان ارسال کنند.
وی عنوان کرد: پس از داوری آثار رسیده و اعلام برگزیدگان آیین اختتامیه این جشنواره اواخر بهمن ماه سال جاری در بجنورد برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha