نمایشگاه قرآن و عترت در مازندارن برپا می‌شود
کد خبر: 3778585
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹

نمایشگاه قرآن و عترت در مازندارن برپا می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران‌ از برپایی نمایشگاه قرآن و عترت با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد در یکی از شهرستان‌های این استان در آینده نزدیک خبر داد.

برپایی نمایشگاه قرآن و عترت(ع)  در مازندارن

محمود شالویی، مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت قرآن و عترت، با محوریت حمایت از برپایی نمایشگاه قرآن و عترت شهرستانی در آینده نزدیک منعقد شد.
‌شالویی اظهار کرد: این تفاهمنامه به منظور تبلور فرهنگ قرآنی و سیره نبوی و در راستای ترویج فرهنگ دینی در جامعه، مابین عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان طرف اول و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به‌عنوان طرف دوم منعقد شد.
وی افزود: حمایت و همکاری با برپایی نمایشگاه قرآن و عترت به صورت مشارکتی در یکی از شهرستان‌های استان مازندران از اهداف مهم این توافقنامه است.
شالویی با اشاره به مدت اجرای این توافقنامه، اظهار کرد: این توافقنامه از زمان انعقاد تا پایان سال ١٣٩٧ قابل اجرا است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، گفت: براساس این توافقنامه، اصغر امیرنیا مدیر کل تبلیغ و ترویج و مرتضی خدمتکار مشاور اجرایی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان ناظر بر اجرای تمام مراحل این توافق‌نامه انتخاب شدند.
وی گفت: در برپایی این نمایشگاه قرآن سعی خواهد شد از دستاوردها و محصولات نوین قرآنی در سطح کشور و استان بهره‌گیری شود.

انتهای پیام

captcha