کم‌کاری معلمان در کلاس درس قابل گذشت نیست
کد خبر: 3778722
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱

کم‌کاری معلمان در کلاس درس قابل گذشت نیست

گروه اجتماعی - امام جمعه زابل گفت: متأسفانه گزارش‌هایی رسیده که نشان می‌دهد برخی معلمان در کلاس درس، کم‌فروشی می‌کنند؛ مطالب را نامفهوم منتقل می‌کنند تا دانش‌آموز مجبور شود در کلاس خصوصی شرکت کند، چنین رفتارهایی به هیچ وجه قابل گذشت نیست.

انتقاد امام جمعه زابل از کم‌فروشی معلمان

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر کیخا، امام جمعه زابل شب گذشته، 15 دی‌ماه در گردهمایی فرهنگیان منطقه سیستان، گفت: آموزش و پرورش از مهم‌ترین و حساس‌ترین بخش‌های اداره یک کشور است، زیرا آموزش و تربیت نسل آینده را بر عهده دارد.
امام جمعه زابل اظهار کرد: در هر انسانی استعدادهای نهفته و بالقوه‌ای وجود دارد، ایجاد زمینه برای بروز این استعدادها، بالفعل کردن و تقویت آن‌ها بر عهده آموزش و پرورش است.
وی افزود: کسانی که در این حوزه خدمت می‌کنند، باید به فکر رشد جامعه باشند؛ در شرایط کنونی که خشکسالی گریبان‌گیر جامعه ما شده، این رشد اندیشه‌هاست که می‌تواند نجات‌بخش باشد و مسئولیت آموزش و پرورش در این زمینه، حیاتی است.
کیخا بیان کرد: متأسفانه گزارش‌هایی رسیده که نشان می‌دهد برخی معلمان در کلاس درس، کم‌فروشی می‌کنند؛ مطالب را نامفهوم منتقل می‌کنند تا دانش‌آموز مجبور شود در کلاس خصوصی شرکت کند، چنین رفتارهایی به هیچ وجه قابل گذشت نیست.
وی ادامه داد: منطقه سیستان سال‌هاست که از خشکسالی رنج می‌برد، مردم این منطقه تحت تاثیر این خشکسالی در وضعیت اقتصادی نامطلوبی به‌سر می‌برند، در این شرایط، چنین اقداماتی که هزینه‌های اضافی بر مردم تحمیل می‌کند، تأسف‌آور است.

سیستان نیازمند مکان‌های آموزشی جدید است
علی اکبر بزّی، مدیر آموزش و پرروش زابل نیز در این مراسم با بیان اینکه آموزش و پرورش آینده یک جامعه را رقم می‌زند، افزود: حرارت عشق در آموزش و پرورش برای ما خیلی مهم است که این مهم باید از سوی مدیران و معلمان افزایش پیدا کند.
مدیر آموزش و پرروش زابل ادامه داد: پنج هزار دانش‌آموز حاشیه شهر زابل به دلیل کمبود فضای آموزشی، در مدارس شهر مشغول تحصیل هستند که نیاز است مدارس جدید احداث شود.
بزی اظهار کرد: با توجه به کمبود بودجه آموزش و پرورش، نیاز است دادستانی با کمک شهرداری زابل، زمین‌هایی با کاربری آموزشی در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد تا از این طریق بتوانیم آن را در اختیار خیران مدرسه‌ساز برای احداث مدارس جدید قرار دهیم.

انتهای پیام

captcha