خدمات نظام جمهوری اسلامی را با انصاف و عدالت برای مردم بازگو کنیم
کد خبر: 3778754
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

خدمات نظام جمهوری اسلامی را با انصاف و عدالت برای مردم بازگو کنیم

گروه اجتماعی ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: لازم است نقاط قوت، افتخارات و خدمات نظام جمهوری اسلامی را با انصاف و عدالت برای مردم بازگو کنیم و مسئولان می‌توانند با فراهم کردن شرایط و زمینه لازم از نخبگان، اصحاب رسانه و کسانی که دست به قلم هستند برای بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده کنند.

خدمات نظام جمهوری اسلامی را با انصاف و عدالت برای مردم بازگو کنیم

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز، 16 دی‌ماه در جلسه ستاد اجرایی همایش چهلمین سالگرد طلایه‌داران فاطمی که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سالن کوثر مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: همه ما باید با افتخار از نظام جمهوری اسلامی ایران پاسداری و حراست کنیم و برای شناسایی ضعف‌ها و قوت‌ها بکوشیم.
وی با بیان اینکه مسئولان وظیفه دارند مایه‌ دلگرمی و ایجاد انگیزه در مردم باشند، افزود: باید خدمات نظام را برای مردم به‌ویژه قشر جوان تبیین کنیم.

دشمنان نظام درصدد دلسر کردن مردم هستند
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: مخالفان نظام بیش از هر زمان دیگری با ما دشمنی می‌کنند و درصدد دلسرد کردن مردم هستند و از دشمن غیر از این هم انتظار نمی‌رود و باید دوستداران نظام در از جبهه حق دفاع کنند.
وی اظهار کرد: لازم است نقاط قوت، افتخارات و خدمات نظام جمهوری اسلامی را با انصاف و عدالت دبرای مردم بازگو کنیم و مسئولان می‌توانند با فراهم کردن شرایط و زمینه لازم از نخبگان، اصحاب رسانه و کسانیکه دست به قلم هستند برای بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده کنند.
‌کرمی اعلام کرد: هر دستگاهی باید خدمات خود در هر حوزه‌ای را برای مردم بیان کند تا مردم از آنچه که در طول این چهل ساله روی داده است، استفاده ببرند.
وی ادامه داد: دشمنان از طریق رسانه‌های مختلف به‌ویژه در فضای مجازی به‌دنبال دلسرد کردن مردم از نظام هستند و در خیال خود تصور می‌کنند چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی پایان این انقلاب خواهد بود در حالیکه باید با قطعیت اعلام کرد مردم ایران جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را خواهند گرفت و این اسرائیل است که در آینده وجود نخواهد داشت و نابود خواهد شد.

مدیران ‌تحت تاثیر اطلاعات پوچ و بی‌اساس قرار نگیرند
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اعلام کرد: مدیران ما نباید تحت تاثیر اطلاعات پوچ و بی‌اساس منتشر شده در فضای مجازی قرار گیرند و باید همواره در ایجاد انگیزه و دلگرم کردن مردم پیشرو باشند.
وی افزود: اگر نتوانیم خدمات نظام را برای مردم بازگو کنیم به این نظام اسلامی ظلم کرده‌ایم بنابراین باید با هم‌افزایی و همفکری در راستای بیان خدمات نظام به مردم قدم برداریم و از تمامی ظرفیت‌های موجود به ویژه نخبگان و اساتید بهره‌ببریم.
‌کرمی اعلام کرد: سعی براین است تا برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با رویکرد مردمی برگزار شود و برهمین اساس از تشکل‌های مردمی، هیئات مذهبی، سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های وابسته ادارات درخواست می‌شود در برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت کنند.

برگزاری سه نشست استانی
وی با بیان اینکه دو همایش و سه نشست استانی در سنندج به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، گفت: همایش‌ها ویژه عموم مردم و نشست‌ها ویژه‌ی خطبا و واعظین خواهد بود.
معاون سیمای مرکز کردستان نیز در این نشست به برنامه‌های سیما در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرداخت و بیان کرد: سیمای مرکز کردستان برنامه عملکرد استانداران کردستان در طول چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به تصویر خواهد کشید.
بنی‌عامریان افزود: تهیه مستندهایی از خدمات انجام شده در بخش‌های کشاورزی، عمرانی، فرهنگ و هنر، ورزشی و غیره نیز از دیگر برنامه‌های سیمای مرکز کردستان است که در سیما به نمایش درخواهد آمد.
وی همچنین در خصوص برگزاری نشست و همایش‌های یاد شده که با همکاری تبلیغات اسلامی کردستان برگزار می‌شود، گفت: سیمای مرکز کردستان این همایش‌ها را به تصویر خواهد کشید و واحد خبر نیز برای پوشش خبری آن اقدام خواهد کرد.
یادآور می‌شود، در این مراسم سایر اعضای جلسه نیز برنامه‌ها و پیشنهادات خود را در خصوص گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ارائه کردند.
انتهای پیام

captcha