اعلام فراخوان جشنواره «چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی»
کد خبر: 3778991
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹

اعلام فراخوان جشنواره «چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی»

گروه فرهنگی - فراخوان جشنواره چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب از ابتدای دی‌ماه جاری آغاز شده و تا ۱۲ بهمن‌ماه ادامه دارد و اختتامیه جشنواره در ۲۵ بهمن‌ماه امسال برگزار خواهد شد.

فراخوان جشنواره «چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» در 4 بخش

به گزارش ایکنا از لرستان، با هدف گرامی‌داشت سالگرد پیروزی انقلاب، جشنواره هنری، علمی و پژوهشی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در چهار بخش فضای مجازی، هنری، فناوری و پژوهشی برگزار می‎شود.
از اهداف برگزاری این جشنواره که با موضوع انقلاب اسلامی و مسائل پیرامونی آن در بخش‌های مختلف برگزار می‎شود می‎توان به انسجام‌بخشی به فعالیت‌ها و تولید محتوا، شناسایی افراد مستعد، فعال و آثار و ایده‌های برتر و فراهم کردن زمینه استفاده و حمایت از آن‌ها برای توسعه فعالیت‌های فضای مجازی، هنری و علمی اشاره کرد.
بنا بر این گزارش، این جشنواره در چهار بخش فضای مجازی، هنری، فناوری و پژوهشی برگزار می‌شود که بخش فضای مجازی شامل گروه، کانال، صفحه و افزونه‌های مجازی، بخش هنری شامل عکاسی حرفه‌ای، عکس موبایلی، آهنگ، نماهنگ، طراحی پوستر و نقاشی کودکان است، بخش فناوری شامل برنامه‌نویسی رایانه‌ای، برنامه‌نویسی اندروید، ابداع و اختراع در زمینه تصفیه آب، ابداع و اختراع در زمینه فرآوری مواد خام معدنی و کشاورزی، ابداع و اختراع در زمینه مصرف انرژی و سوخت، مسابقات طراحی و ساخت پهپاد، مسابقات طراحی و ساخت ربات و بخش پژوهش نیز در قالب‌های پژوهشی مقاله، طرح پژوهشی، ایده‌پردازی و اینفوگرافی برگزار می‌شود.
فراخوان این جشنواره از ابتدای دی‌ماه جاری آغاز شده و تا 12 بهمن‌ماه ادامه دارد و پس‌از اتمام مهلت فراخوان، جلسات توجیهی و گردهمایی شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود و پس‌از داوری آثار و نیز برگزاری مسابقات حضوری از جمله برنامه‌نویسی‌ها و مسابقات پهپاد و رباتیک، اختتامیه جشنواره در 25 بهمن‌ماه امسال برگزار خواهد شد.
شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیش‌تر و هم‌چنین مطالعه آئین‌نامه‌های بخش‌های مختلف جشنواره به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی Festival40th.ir مراجعه کنند.
این جشنواره مانند سایر جشنواره‌ها دارای بخش اطلاع‌رسانی و فراخوان بوده، اما تفاوت آن با سایر جشنواره‌ها در این است که پس از اتمام مهلت فراخوان، با افراد شرکت‌کننده جلساتی برگزار و علاوه بر تشریح مسائل مسابقه، برنامه برگزارکنندگان برای حمایت از فعالان و استعدادهای برتر در بخش‌های مختلف جشنواره نیز مطرح خواهد شد.
معاونت‌های فرهنگی، علمی و تربیت بدنی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) معاونت اجتماعی و پلیس فتای استان لرستان، معاونت فرهنگی حوزه هنری سازمان تبلیغات استان لرستان، ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، مؤسسه سراج استان لرستان، شرکت پردازشگر عصر جدید، مؤسسه پژوهشی حکمت، خبرگزاری تسنیم، در برگزاری جشنواره هنری، علمی و پژوهشی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت دارند.

انتهای پیام

captcha