معرفی مؤسسه فرهنگی قرآنی «طوبی محبت» شهرستان میاندوآب
کد خبر: 3779011
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹

معرفی مؤسسه فرهنگی قرآنی «طوبی محبت» شهرستان میاندوآب

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه فرهنگی قرآنی طوبی محبت در راستای تعلیم فرهنگ قرآنی در میاندوآب فعالیت خود را آغاز کرده و تا کنون هزاران نفر در این مرکز قرآن یاد گرفته‌اند.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآنی طوبی محبت در راستای تعلیم فرهنگ قرآنی در میاندوآب فعالیت خود را آغاز کرد.

این مرکز کلاس‌های قرآنی و فرهنگی بسیاری را برگزار کرده است که کلاس‌های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، حفظ موضوعی قرآن، کلاس مفاهیم و دوره تربیت معلم در رشته ترجمه و تفسیر با حضور ابوالفضل بهرام‌پور از جمله پرمخاطب‌ترین این برنامه‌ها بوده است.

برگزاری محافل انس با قرآن کریم در میاندوآب، طرح رواق دوست (طرح تشرف افراد بالای چهل سال که مشهد نرفته بودند)، مسابقات قرآنی با موضوع سوره حجرات و نور، مسابقه چهل حدیث ویژه نوجوانان، برگزاری اردوهای زیارتی ویژه مربیان، برگزاری طرح فرهنگی قرآنی قاسم بن حسن(ع) در مساجد از جمله فعالیت‌های قرآنی این مرکز بوده است و همچنین تاکنون هزاران قرآن‌آموز در رشته‌های روخوانی و روانخوانی این مؤسسه ثبت‌نام کرده‌‌اند.

دولت  فرهادی، مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآنی طوبی، محبت بیان کرد: در حال حاضر 200 قرآن‌آموز در کلاس‌های ما مشغول یادگیری روخوانی، روانخوانی و مفاهیم هستند.

وی گفت: دوره تربیت معلمی که با حضور استاد ابوالفضل بهرام‌پور در این مرکز برگزار کردیم مورد استقبال بالایی قرار گرفت و حدود ۲۵۰ نفر در این دوره شرکت کردند در تلاش هستیم تا دوره بعدی این دوره را نیز برگزار کنیم.

یادآوری می‌شود که مؤسسه فرهنگی قرآنی طوبی محبت در سال ۸۷ مجوز خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده است و در استان آذربایجان غربی، شهرستان میاندوآب، خیابان شهید مدرس، کوچه شهید علی کریمی، مسجد صاحب الزمان(عج) واقع است.

انتهای پیام

captcha