ترامپ صرفاً آرزوهای باطل و محال خود را بیان می‌کند
کد خبر: 3779162
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
سخنگوی وزارت خارجه:

ترامپ صرفاً آرزوهای باطل و محال خود را بیان می‌کند

گروه سیاسی ــ بهرام قاسمی در پاسخ به اظهارات اخیر رئيس‌جمهور آمريكا گفت: ترامپ صرفاً آرزوهای باطل و محال خود را بيان می‌کند كه با واقعيت‌های موجود هيچ تطابقی ندارد. او می‌داند جمهوری اسلامی ایران دهه‌هاست با فشارها و سياست‌های تحريمی آمريكا آشنا و رو در روست.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی وزارت خارجه، بهرام قاسمی، سخنگوي وزارت امورخارجه، در پاسخ به اظهارات اخیر رئيس‌جمهور آمريكا اظهار کرد: ايشان همچون هميشه بی‌آموختن درسي از تاريخ تحولات دهه‌های اخير و بازبينی سياست‌های سراپا غلط اسلاف خود، در قبال اين منطقه و ايران بار ديگر سخنانی بی‌منطق و از سر نفرت را درباره مردم اين سرزمين باستانی مطرح کرده است كه باز تكرار همان زياده‌خواهی‌ها و جاه‌طلبی‌های قدرت‌های قرون وسطايي و تاريخ مصرف گذشته است. خيال‌پردازی و اقدامات خصمانه ايالات متحده آمريكا تاكنون علي‌رغم همه تلاش‌های كينه‌توزانه آن‌ها به مردم ايران راه به جايی نبرده و بی‌شک در آينده نيز نخواهد برد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: ترامپ صرفاً آرزوهای باطل و محال خود را بيان می‌کند كه با واقعيت‌های موجود هيچ تطابقی ندارد. او می‌داند جمهوری اسلامی ایران دهه‌هاست با فشارها و سياست‌های تحريمی آمريكا آشنا و رو در روست.

قاسمی تأکید کرد: ايشان بداند ملت ایران هیچ‌گاه در برابر فشارهای ظالمانه آمريكا سر فرود نخواهد آورد؛ آن هم در برابر حاكماني که تحریم را به جای تکریم و دیوار را به جای پل برمی‌گزینند. ایرانیان در طول تاریخ پرفراز و نشیب اما افتخارآمیز خود آموخته‌اند که چگونه در برابر زیاده‌خواهان و زورگویان ایستادگی و با هزم ایران‌ستیزان آنان را در خود هضم کنند.

انتهای پیام 

captcha